کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

تحصن طلاب در اعتراض به سخنان استاندار خراسان جنوبی عمل به وظیفه انقلابی است

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1395 ساعت 10:30

قم نیوز: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سخنان استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم باید در برابر ناهنجاری‌ها بایستند و این تحصن و اعتراض که از سوی طلاب و حوزویان نسبت به ناهنجاری‌ها انجام شده وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید انجام شود


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی امروز با اشاره به سخنان استاندار خراسان جنوبی در نشست صمیمی با هنرمندان اظهار کرد: هدف انقلاب پیاده کردن دین، ارزش‌ها و بایدهای دینی بوده و انقلاب اسلامی پیاده کردن بایدها و ارزش‌های دینی را پیگیری می‌کند بنابراین وظیفه همه مسؤولان این است که برای تحقق بایدها و ارزش‌های دینی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این مبنا انسان دچار شگفتی می‌شود که چرا باید برای برخی مسؤولان و متصدیان مسائل فرهنگی چنین مسائلی پیش آید و افراد چنین موضع‌گیری‌هایی را داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان مطرح شده گفت: امام خمینی(ره) در توصیه‌ای فرمودند همانطوری که مردم انقلاب را به وجود آوردند باید پایبند به بقا و تداوم انقلاب باشند بنابراین مردم باید به تعهد دینی خود عمل کنند.

وی عنوان کرد: مردم باید در برابر ناهنجاری‌ها بایستند و این تحصن و اعتراض که از سوی طلاب و حوزویان نسبت به ناهنجاری‌ها انجام شده وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید انجام شود و بر مسؤولان است که به این اعتراض‌ها و انتقادات منطقه‌ای که بر اساس احساس مسؤولیت است توجه کنند.

عبداللهی یادآور شد: بر اساس قانون اساسی وظیفه دولت به وجود آوردن زمینه‌ها برای حاکم شدن ارزش‌های اخلاقی و مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: همانطوری که فساد اقتصادی مانند حقوق‌های نامتعارف وجود دارد فسادهای فرهنگی نیز موجود است، تلاش دشمن بر خلاف گذشته ابزارهای نظامی و سخت‌افزاری نیست بلکه مهمترین برنامه از راه فرهنگی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تلاش دشمن ترویج ناهنجاری‌ها از طریق فضاهای مجازی و همایش‌ها با امور غیر مشروع و غیراخلاقی بوده که با معیارها و بایدها و نبایدها همخوانی ندارد اگر مسؤولی وظیفه خود را انجام نداد مردم باید اعتراض کرده و به شکل قانونمند موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46679

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46679/تحصن-طلاب-اعتراض-سخنان-استاندار-خراسان-جنوبی-عمل-وظیفه-انقلابی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir