کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجلس شورای اسلامی:

حضور گسترده مردم انرژی مضاعف به مسئولان می‌دهد

خبرگزاری فارس , 24 خرداد 1392 ساعت 10:42

قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت حضور مردم انرژی مضاعف به نظام خواهدداد تا مسئولان بتوانند با تلاش بیشتر به گونه‌ای عمل کنند تا در شرایط بین‌المللی به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.


 به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی پس از اینکه رای خود را در مسجد امام حسن عسگری قم به صندوق انداخت طی سخنانی به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و با اشاره به اینکه شوراها نقش مهمی در آبادانی کشور دارند تاکید کرد: معنای انتخابات شوراها در ایران آبادانی شهرها و روستاها است و در این انتخابات افرادی برگزیده می‌شوند که بتوانند شرایط توسعه و عمران نقاط مختلف کشور را فراهم کنند.
 
وی انتخابات شوراها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: مردم علاقمند به آبادانی شهر و روستا باید با مشارکت جدی در این انتخابات شرکت کنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از نظر داخلی، خارجی و منطقه‌ای را مهم توصیف کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور ایجاب می‌کند که انتخاب از روی دقت انجام شده و فردی انتخاب شود که بتواند با شرایط جدید مشکلات را حل کرده و تاثیر مثبت بر مسائل بین المللی بگذارد.
 
وی بیان کرد: امروز نگاه کشورهای خارجی به حضور مردم در انتخابات دوخته شده است و دنیا امروز نظاره‌گر پشتیبانی مردم از نظام است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه در عرصه بین المللی با فشارهای خارجی روبه‌رو هستیم بیان کرد: قدرت حضور مردم انرژی مضاعف به نظام خواهد تا مسئولان بتوانند با تلاش بیشتر به گونه‌ای عمل کند تا در شرایط بین المللی به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی رکن منطقه است گفت: انتخابات ایران و حضور ملت در صحنه نشان می‌دهد ملت بعد از گذشت 34 سال هنوز پشتیبان نظام است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات باید تغییرات درونی در کشور ایجاد کرده و شرایط اقتصادی بهبود یابد گفت:‌ در عرصه بین الملل نیز باید شرایط تغییر یافته و در عرصه منطقه‌ای باید به بیداری اسلامی کمک داشته باشد.
 
وی در پایان تاکید کرد: آرای مردم یک امانت است و از این آرا به صورت کامل صیانت می‌شود.

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14269

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14269/حضور-گسترده-مردم-انرژی-مضاعف-مسئولان-می-دهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir