کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از پاركينگ جمكران براي اسكان اضطراري مسافران نوروزي

شهرنیوز , 14 اسفند 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم بر استفاده از پاركينگ جمكران براي اسكان اضطراري نوروزي خبر داد


به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي در جلسه هماهنگي نوروزي عوامل نيروي انتظامي و پليس راهور با مديران شهرداري قم، با بيان اينكه تمركز اسكان نوروزي امسال در بوستان فدك است اظهار كرد: با توجه به اينكه اين بوستان در محدوده ميدان ۷۲ تن قرار گرفته و با دسترسي مناسبي كه دارد مي‌تواند مورد استقبال ويژه مسافرين قرار گيرد.

وي ادامه داد: بوستان امام رضا(ع) نيز به دليل موقعيت و ظرفيت مناسبي كه دارد به عنوان پشتيبان اسكان نوروزي مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وي با بيان اينكه قسمتي از بوستان غدير نيز براي اسكان آماده شده است افزود: دغدغه‌اي در خصوص مسجد مقدس جمكران داشتيم كه به جمع‌بندي رسيديم كه پاركينگ شماره چهار را آماده سازي براي چادرخواب زائرين داشته باشيم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي سطح شهر گفت: با برنامه ريزي خوبي كه انجام شده اميدواريم امسال نسبت به سال قبل در حوزه تخلفات شهري اقدامات مناسب تري انجام دهيم.

وي با اشاره به شكل گيري كميته اجرايي، ايمني، حمل و نقل، فرهنگي، نظارت، پيشگيري و رفع تخلفات شهري، اسكان و زيباسازي و تامين ارزاق، تصريح كرد: در سطح مناطق ستادهاي اطلاع رساني تشكيل خواهد شد تا اطلاعات لازم به مردم ارائه شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46624

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46624/استفاده-پاركينگ-جمكران-براي-اسكان-اضطراري-مسافران-نوروزي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir