کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی آبفا قم خبر داد

اجرای نمایش آموزشی ترویجی در 350 مدرسه ابتدایی قم

خبرگزاری فارس , 25 بهمن 1391 ساعت 18:45

قم نیوز: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای نمایش آموزشی و ترویجی در 350 مدرسه ابتدایی شهر قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد کربلایی‌ ابراهیمی با اشاره به اجرای نمایش ترویجی «موش موشی موش و داداش کوچولوش» با رویکرد فرهنگسازی مصرف بهینه آب در ۳۵۰ مدرسه ابتدایی شهر قم اظهار داشت: این نمایش اواخر سال گذشته به سفارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب به کارگردانی حمید لاجوردی از هنرمندان برجسته استان تولید شد و در ۹۰ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۲-۹۱ این نمایش برای تمام مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه قم توسط مروجین شرکت آب و فاضلاب به روی صحنه رفت.

کربلایی‌ ابراهیمی با اشاره به اینکه مخاطبین این نمایش در سال جاری دانش آموزان کلاس اول، دوم و سوم ابتدایی بودند، خاطرنشان کرد: این نمایش در قالب داستانی کودکانه و جذاب نقش بی‌بدیل آب در زندگی را برای دانش‌آموزان بازگو کرده و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب را مورد تاکید قرار می‌دهد به گونه‌ای که با مصرف درست این مایه حیاتی همگان بتوانند از این مایه ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی اجرای موزیکال و وجود راوی، عروسک و دکور زیبا همراه با فضای شاد برای توجه بیشتر کودکان به این نمایش را از ویژگی‌های این نمایش برشمرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت تاکید کرد: این اقدام فرهنگی طی هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش به مرحله اجرا درآمده است و در این زمینه همکاری خوبی به عمل آمده است.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11884

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11884/اجرای-نمایش-آموزشی-ترویجی-350-مدرسه-ابتدایی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir