کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان رقابت 438 کاراته‌کا

برترین‌های کاراته نوجوانان ایران در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس , 25 فروردين 1396 ساعت 22:00

قم نیوز: رقابت‌ کاراته‌کاهای نوجوان شرکت کننده در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان با معرفی افراد برتر پنج وزن به کار خود پایان داد.


به گزارش قم نیوز، در رقابت‌های پنج وزن رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهر قم تعداد 438 کاراته‌کا در اوزان منهای 52،‌57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم بر روی دو تاتامی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به میدان رفتند.

در وزن منهای 52 کیلوگرم پیکارهای نوجوانان کاراته ایران به میزبانی قم، تعداد 200 کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند و سرانجام محمد ا‌لله‌یاری از تیم آذربایجان‌غربی بر سکوی قهرمانی ایستاد، علیرضا حیدری از مرکزی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک نصیب علی محمدی از زنجان و امیرحسین علی‌پور از گیلان شد.

در حالی که 77 کاراته‌کا در وزن منهای 57 کیلوگرم مسابقات رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی حضور داشتند، سینا قناعت از آذربایجان‌غربی با عبور از سد محمدمهدی مهاجری از کرمان رتبه نخست را کسب کرد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن را حسین خدری از قم و محمد شاهکویی از سمنان به دست آوردند.

در وزن منهای 63 کیلوگرم و با پایان جدال 65 کاراته‌کای مدعی، امیرحسین بیگدلی از قزوین با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت، ابوالفضل میرزایی از مازندران عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و مقام سوم مشترکا به محمود نعمتی از قم و عرفان داودی از همدان تعلق گرفت.

در پایان رقابت 56 کاراته‌کای وزن به اضافه 70 کیلوگرم بهروز محمدخانی از مازندران با شکست احمدرضا کوده از البرز به مقام قهرمانی دست یافت، کوده در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم مشترک این وزن از مسابقات انتخابی تیم ملی به یوسف شاطرزاده از اصفهان و هادی طاهری از مرکزی رسید.

در وزن منهای 70 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران تعداد 38 کاراته‌کا به میدان رفتند و سرانجام کامران بصیریاز مرکزی به عنوان قهرمانی رسید، علی خانی از تهران به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد و حسین اسماعیلی از قزوین و امیرحسین گل‌بهار از قم مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47290

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47290/برترین-های-کاراته-نوجوانان-ایران-قم-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir