کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور؛

تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار استقلال ماهشهر می‌رود

خبرگزاری فارس , 10 اسفند 1395 ساعت 18:00

قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه طهران قم در دیداری از لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه به دیدار استقلال ماهشهر می‌رود.


به گزارش قم نیوز، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها نماینده استان قم در زمین خود برابر حریفی از خوزستان به میدان می‌رود.

تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و استقلال ماهشهر امروز در قم در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که تیم آتلیه طهران قم گزینه جدی صعود از لیگ دسته اول فوتسال ایران به لیگ برتر است و در رده سوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارد.

دیدار رفت ۲ تیم در ماهشهر با برتری تیم میزبان همراه بود اما آتلیه طهران می‌خواهد امروز در یک بازی انتقامی برنده بازی باشد و به روند موفقیت‌های سرالی خود در بازی‌های خانگی خود ادامه دهد به طوری که آتلیه طهران تاکنون هرگز در قم بازنده نبوده است.

شاگردان سید وحید غیاثی در رقابت با ۳ تیم دیگر برای کسب عنوان اول یا دوم برای صعود به دور نهایی قرار دارند و به خوبی واقف هستند که نباید در مسابقات خود امتیاز از دست بدهند و به همین دلیل امروز در خانه راهی جز کسب ۳ امتیاز ندارند.

آتلیه طهران در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند امیدوار به صدرنشینی در پایان دیدارهای این هفته باشد به طوری که تیم مقاومت قرچک در صدر جدول ۳ امتیاز بیشتر از آتلیه طهران قم دارد و شاهد شیراز نیز دارای یک امتیاز بیشتر از آتلیه طهران است اما فوتسالیست‌های قمی صدر جدول را نشانه رفته‌اند.

مسابقه تیم‌های آتلیه طهران قم و استقلال نوین ماهشهر از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و باشگاه آتلیه طهران از تمامی مردم و هواداران فوتسال در قم درخواست کرده در این بازی با حضور در سالن شهید حیدریان یار و یاور آتلیه طهران باشند.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در ۴ بازی آغازین نیم فصل دوم خود صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است و مسابقات لیگ دسته اول در هفته‌های آتی دستخوش حوادث و جذابیت‌های فراوانی خواهد بود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46570

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46570/تیم-فوتسال-آتلیه-طهران-قم-دیدار-استقلال-ماهشهر-می-رود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir