کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه صنعتی طغرود قم افتتاح شد.

روابط عمومی شركت شهرك هاي صنعتي قم , 29 خرداد 1396 ساعت 5:00


به گزارش قم نیوز، مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی طغرود ظهر استان با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مديران استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شركت شهرك هاي صنعتي قم؛ امير طيبي نژاد در اين رابطه اظهارداشت:  ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی طغرود در نزدیکی شهر جعفریه با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعي از مديران استان به بهره برداري رسيد.

وي افزود:  این ایستگاه آتش‌نشانی با 264 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمت رساني به واحدهاي صنعتي است.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم يادآور شد: با اقدام مناسب و در كمترين زمان ممكن ساختمان اين ايستگاه آماده خدمت رساني شد و بدنبال آن هستيم تا طي يك ماه آينده امكانات و تجهيزات مورد نياز آتش نشاني ناحيه صنعتي طغرود خرديداري و تجهيزات آن كامل شود.
لازم به ذکر است، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه طغرود علاوه بر بازدید از یکی از واحدهای صنعتی این ناحیه طی نشستی با حضور مدیران صنعتی به بررسی مشکلات ناحیه طغرود پرداخت.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49775

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49775/ایستگاه-آتش-نشانی-ناحیه-صنعتی-طغرود-قم-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir