کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

راهیابی 3 دوومیدانی‌کار قم به تیم ملی نوجوانان

خبرگزاری فارس , 9 فروردين 1396 ساعت 15:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم از راهیابی سه نفر از دوومیدانی‌کاران آینده‌دار قم به تیم اعزامی ایران برای حضور در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: با توجه به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان 2017 آسیا که در نیمه نخست سال جاری پیش‌روی دوومیدانی‌کاران مستعد و آینده‌دار کشورمان قرار دارد، اردوی آماده‌سازی این تیم از روزهای آغازین سال 1396 شروع شد.

وی که مسوولیت سرپرستی تیم ملی دوومیدانی دختران و پسران نوجوان ایران را عهده‌دار است، ادامه داد: در این اردو دوومیدانی‌کاران مستعد و نخبه استان‌های مختلف زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند تا از بین‌ آنها ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص شود.

رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم بیان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان از امروز به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است و از استان مقدس قم سه دوومیدانی‌کار به نام‌های علی سلامتیان، سیدعلی حسینی و محمدتقی مهرعلی به اردو دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب سه تن از مربیان دوومیدانی استان قم برای هدایت تیم ملی ایران در مسابقات 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا، عنوان کرد: در کادر فنی این تیم محمدرضا اسحاقی دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی قم همراه با دو مربی دیگر از قم مهدی فتاحی و رضا محمدزاده حضور دارند.

رضایی که به عنوان سرپرست کل پسران و دختران و همچنین مسوول فنی در خدمت اردونشینان ملی‌پوش است، خاطرنشان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان تا روز بیست و وهشتم فروردین ماه ادامه دارد تا تیم ملی در بهترین شرایط به رقابت‌های آسیایی برود.

وی با اشاره به زمان و میزبان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان قاره کهن، بیان کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در روزهای سی‌ویکم اردیبهشت ماه تا دوم خرداد به میزبانی کشور تایلند در شرق قاره کهن به انجام می‌رسد و امیدوار به کسب مدال‌های رنگارنگ از مواد و رشته‌های مختلف این دوره از رقابت‌ها هستیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46958

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46958/راهیابی-3-دوومیدانی-کار-قم-تیم-ملی-نوجوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir