کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله حسینی بوشهری:

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات برای جهانیان حیرت‌آور است

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1396 ساعت 15:14

قم نيوز: امام جمعه قم گفت: حضور پرشور مردم ایران در عرصه‌های مختلف انتخاباتی برای جهانیان بهت‌آور است و باور کردنی نیست.


به گزارش قم نيوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در استان قم در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: نظام اسلامی ایران دارای دو رکن اساسی یعنی اسلام و مردم سالای دینی است.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم بصیر ایران در انتخابات‌های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و در بعضی از نقاط کشور انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حقیقت تجلی مردم سالاری دینی است.

امام جمعه قم ادامه داد: امید است همانگونه که مردم تا کنون بارها تعهد خود را به اسلام و نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند و با حضور خود در انتخابات به دنیا نشان داده‌اند که مردم ایران ملتی انقلابی و وفادار به خون شهدای اسلام، بنیانگذار انقلاب و بیعتی که با رهبر معظم خود کرده‌اند بوده‌اند همچنان وفادار مانده و خواهند ماند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امید است حضور مردم ایران بر سر صندوق‌های رأی گسترده باشد اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی، حامیان آنان و مردم در مدت تبلیغات انتخاباتی حضوری پرشور داشتند که این مسئله منجر به باشکوه برگزار شدن انتخابات می شود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی که نشان‌دهنده حضورپرشور مردم در عرصه‌های مختلف انتخاباتی است برای جهانیان بهت‌آور بود و باور کردنی نبود، تعبیراتی که جهانیان در این باره داشتند این بوده است که دموکراسی حقیقی در ایران اسلامی است.

امام جمعه قم بیان کرد: امید است در مراحل مختلف رأی گیری شاهد نتایج ارزشمندی باشیم و مردم با حرکتی دیگر که سرنوشت چهارسال آینده خود را مشخص کردند گام‌ بلندی در مسیر عمران و آبادانی کشور بردارند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 48398

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48398/حضور-پرشور-مردم-ایران-انتخابات-جهانیان-حیرت-آور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir