کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه پنج قم:

انتهاي شهر قائم(عج) به بلوار شهيد كريمي مسدود شد

خبرگزاری فارس , 31 فروردين 1396 ساعت 7:00

قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم از مسدود شدن انتهاي شهر قائم به بلوار شهيد كريمي براي عمليات عمراني اتصال بلوار شهيد كبيري به زيرگذر شهيد كريمي خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به مسدود شدن انتهای شهر قائم به کریمی، اظهار کرد: این امر برای عملیات عمرانی اتصال بلوار شهید کبیری به زیرگذر کریمی بوده که به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال اجرا است.

شهردار منطقه پنج قم خاطرنشان کرد:‌ بحث‌های عمرانی، جدول‌گذاری و زیرسازی در این پروژه انجام می‌شود تا برای نیمه شعبان آماده خدمت‌رسانی شود بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باید برای تردد در نیمه شعبان زیرگذر باز شود تا شهروندان از زیرگذر استفاده کنند.

ترکمن با اشاره به مسدود شدن انتهای شهر قائم(عج)، گفت: این امر برای عملیات عمرانی اتصال بلوار شهید کبیری به زیرگذر کریمی در دستور کار قرار گرفته که از امشب شروع می‌شود و تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدامات دیگر ویژه نیمه شعبان، عنوان کرد:‌ ابتدای خیابان ظهور ۱۲ میلیارد تومان بحث تملک و آزادسازی انجام شد و بحث عمرانی در حال انجام است تا برای نیمه شعبان ابتدای خیابان ظهور بازگشایی شود.

شهردار منطقه پنج قم یادآور شد: در نظر داریم پارکسوارهای پیرامون جمکران ویژه نیمه شعبان آماده‌سازی شود و بحث پارکینگ و کمپینگ در آنها آماده شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47407

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47407/انتهاي-شهر-قائم-عج-بلوار-شهيد-كريمي-مسدود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir