کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل حراست استانداری قم:

هميشه انقلاب اسلامی ايران به عنوان يك حربه زنگ زده مطرح بوده است

پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم , 1 اسفند 1390 ساعت 17:47

قم نیوز: مديركل حراست استانداری قم گفت: هميشه انقلاب اسلامی ايران به عنوان يك حربه زنگ زده مطرح بوده اما مردم ايران با حضور قاطعانه خود در عرصه های مختلف به دشمنان ثابت كرده اند كه تلاش های آن ها هيچ تاثيری بر روند حضور پرشورشان در انتخابات ندارد.


به گزارش قم نیوز، محمدجواد خوانساری در جلسه كميته حفاظت و استعلامات ستاد انتخابات استان گفت: همه اقدامات در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشكوه تر انتخابات انجام شده و اين كميته نيز با تمام توان مسووليت خود را انجام خواهد داد.

وی اذعان داشت: دشمنان نيز در اين زمينه ساكت نيستند و با استفاده از ظرفيت های موجود رسانه ای خود و موضوعات انحرافی، اردوكشی خيابانی و مسائلی از اين قبيل را مطرح می كنند.

مديركل حراست استانداری قم گفت: استفاده از اين روش ها هميشه از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ايران به عنوان يك حربه زنگ زده مطرح بوده اما مردم ايران با حضور قاطعانه خود در عرصه های مختلف به دشمنان ثابت كرده اند كه تلاش های آن ها هيچ تاثيری بر روند حضور پرشورشان در انتخابات ندارد.

خوانساری تاكيد كرد: در شرايطی كه دشمنان تبليغات منفی خود را آغاز كرده اند وظايف ما نيز سنگين تر شده و بايد با هوشياری و دقت لازم مراقب تمامی اين تحركات باشيم.

وی ابراز داشت: مردم در اين عرصه نيز همانند ۲۲ بهمن به دشمنان نشان خواهند داد كه همواره مدافع ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ايران و به ويژه ركن ركين نظام، مقام شامخ ولايت (مدضله العالي) و وحدت و انسجام كشور بوده و خواهند بود و و حرف های دشمنان ذره ای بر اراده آن ها تاثير نخواهد داشت.

مديركل حراست استانداری قم با بيان اينكه استان قم آماده برگزاری انتخابات است گفت: با توجه به اينكه چند روز ديگر تبليغات انتخاباتی آغاز می شود، بايد مراقب باشيم تا تخلفی صورت نگرفته و اين مرحله نيز در مسير قانونی خود سپری شود.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 4872

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4872/هميشه-انقلاب-اسلامی-ايران-عنوان-يك-حربه-زنگ-زده-مطرح-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir