کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبرداد:

ورود 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل قم

خبرگزاری فارس , 11 شهريور 1391 ساعت 11:05

قم نیوز: رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از وارد شدن 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی برای تسهیل حمل و نقل در شهر قم اظهار کرد: خیابان‌های شهر قم هنوز بافت سنتی داشته و از آنجایی که این خیابان‌ها و معابر کفاف جمعیت فعلی را نمی‌دهد، تردد در بسیاری از مسیرها دشوار است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان اتوبوسرانی تصمیم گرفته مینی‌بوس را به جمع وسایل نقلیه عمومی شهر قم اضافه کند.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان داشت: با توجه به وضعیت کنونی معابر در استان قم مینی‌بوس می‌تواند یک وسیله بسیار مفید برای جابه‌جا کردن شهروندان به کار گرفته شود و در بسیاری از مسیرها که امکان تردد اتوبوس نیست، با این وسیله می‌توان مسافران را به مقصد رساند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۸ مسیر در داخل شهر برای تردد مینی‌بوس‌ها طراحی شده و هشت مسیر برون‌شهری نیز به این مسیرها اضافه خواهد شد.

امراللهی اضافه کرد: ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس خریداری شده برای این منظور، ظرف هفته‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مینی‌بوس‌ها به ترتیب اولویت به مسیرها وارد می‌شوند، بیان داشت: اضافه شدن این ظرفیت جدید نوید خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: این سازمان تلاش کرده تا با جایگزین کردن ایستگاه‌های VIP با ایستگاه‌های عادی در راستای تأمین رفاه مردم گام بردارد.

وی گفت: این ایستگاه‌ها با اطلاع‌رسانی به مسافران و ایجاد فضای مطلوب برای انتظار مردم، می‌تواند رضایت مسافران اتوبوس‌ها را جلب کند.

امراللهی بیان داشت: نخستین ایستگاه از این سری ایستگاه‌ها، در میدان مطهری راه‌اندازی خواهد شد و پس از آن به تدریج در دیگر نقاط شهر شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 8779

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8779/ورود-100-دستگاه-مینی-بوس-ناوگان-حمل-نقل-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir