کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌‌ پزشکی ورزشی استان قم خبر داد

قیمت 150 هزار ریالی بیمه ورزشکاران قم در سال 96

خبرگزاری فارس , 7 فروردين 1396 ساعت 12:30

قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌ پزشکی ورزشی استان قم گفت: بهای صدور کارت بیمه ورزشی سال 1396 برای تمامی ورزشکاران به مبلغ 150 هزار ریال خواهد بود.


به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان امروز اظهار کرد: در سال جدید هیچ‌گونه تغییری در ارائه کارت بیمه ورزشی به تمام ورزشکاران و اهالی ورزش نسبت به سال 1395 صورت نگرفته، در واقع تعرفه خدمات درمانی پزشکی ورزشی برای سومین سال متوالی ثابت خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات بیشتری نسبت به سال گذشته ارائه می‌شود، ادامه داد: بر این اساس کاملا مانند سال قبل هزینه یک ساله استفاده از خدمات بیمه ورزشی برای تمامی ورزشکاران فعال در استان قم همان مبلغ 150 هزار ریال است و هیچ‌گونه افزایش قیمت نسبت به سال قبل انجام نگرفته است.

گلفشان خاطرنشان کرد: امسال شاهد ارائه خدمت درمانی جدید در صورت بروز مصدومیت برای ورزشکاران نسبت به بیمه‌های سال 95 هستیم و عزیزان ورزشکار می‌توانند با ارائه فیش واریزی به مبلغ 150 هزار ریال به شماره حساب ۰۱۰۲۴۴۰۲۴۴۰۰۲ بانک ملی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی به هیأت‌‌‌ پزشکی ورزشی استان قم کارت بیمه ورزشی سال ۹۶ را دریافت کنند.

رئیس هیأت‌‌‌ پزشکی ورزشی استان قم افزود: دفتر این هیأت‌‌‌ در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قرار دارد و مراجعه کنندگان برای دریافت کارت بیمه ورزشی باید علاوه بر ارائه فیش واریزی، اصل یا کپی کارت ملی را نیز به همکاران ما در این هیأت‌‌‌ ارائه بدهند.

وی یاد آور شد: فعالیت هر باشگاه ورزشی بدون استفاده ورزشکاران آن از کارت بیمه ورزشی هیات‌های پزشکی ورزشی سراسر کشور قانونی نیست و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند بدون داشتن و ارائه کارت بیمه این هیأت‌‌‌ در مسابقات رسمی به میدان برود زیرا تهدید بزرگی برای سلامت آن ورزشکار محسوب می‌شود و هرگونه آسیب بر عهده متولی آن رقابت و ورزشکار خواهد بود.

گلفشان عنوان کرد: ورزشکاران حتی در حین انجام تمرین نیز ممکن است با آسیب‌دیدگی‌هایی مواجه شوند که در صورت عدم برخورداری از بیمه ورزشی ممکن است مصدومیت‌های جبران‌ناپذیر با هزینه‌های سنگین درمانی برای آنها ایجاد شود، به همین دلیل توصیه ما حتما داشتن کارت بیمه ورزشی است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46904

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46904/قیمت-150-هزار-ریالی-بیمه-ورزشکاران-قم-سال-96

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir