کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل جغرافیایی و مکانی شرکت ملی پست ایران:

معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک قم برای صدور آدرس استاندارد تعیین تکلیف شود

خبرگزاری فارس , 25 تير 1396 ساعت 21:20

قم نیوز: مدیرکل جغرافیایی و مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک قم هرچه سریع‌تر برای صدور آدرس استاندارد تعیین تکلیف شود.


به گزارش قم نیوز، کاظم میرزایی ظهر امروز در جلسه کارگروه   GNAFکه در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم برگزار شد عنوان کرد: استان قم از لحاظ همکاری سازمان‌های مختلف در ساخت ژئو کدهای پستی بر روی تصاویر ماهواره ای، جزء استان‌های برتر کشور است.

وی تاکید کرد: درسال 95 شهرهای قم، اصفهان، قزوین، مشهد، تهران و بوشهر را در دستور کار خود قرار دادیم اما بوشهر به دلیل نداشتن نقشه سال گذشته از برنامه خارج شد.

مدیرکل جغرافیایی و مکانی شرکت ملی پست ایران افزود: ما در فاز دوم پروژه ژئو کد، 76 شهر و هزار روستا را در سال 96 در نظر گرفتیم. این پروِژه در سامانه پایش پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما از ایجاد سامانه سینا، ارائه سرویس استاندارد برای نشان دادن آدرس و محل دقیق افراد و به منظور جلوگیری از مقدم شناختن معابر فرعی بر خیابان‌های اصلی است.

میرزایی خاطرنشان کرد: در نشانه استاندارد بحث سه بخشی شدن آدرس‌ها را در نظر گرفتیم که در نهایت، محله یا پلاک را به عنوان آدرس استاندارد تولید و آدرس را بر مبنای دیتا بیس بر روی سامانه قرار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک در شهرها از اهمیت ویژه‌ای در این طرح برخوردار هستند گفت: برای صدور آدرس استاندارد باید این موارد تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50954

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50954/معابر-بی-نام-ساختمان-های-بدون-پلاک-قم-صدور-آدرس-استاندارد-تعیین-تکلیف-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir