کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

تکریم روحانیون پیشکسوت از امور مهم حوزه است

مرکز خدمات نیازها را اولویت بندی کند

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 تير 1396 ساعت 21:09

قم نیوز: معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، تکریم روحانیون پیشکسوت را از امور مهم حوزه خواند و گفت: مرکز خدمات حوزه نیازهای ضروری را بررسی و اولویت بندی کند و هرگونه نوآوری و تغییر با نگاه به فلسفه وجودی این مرکز انجام شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، پیش از ظهر امروز، در سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس، گفت: مرکز خدمات یکی از هدیه های مبارک انقلاب است که توانسته بخشی از دغدغه های طلاب و روحانیون را برطرف سازد .

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این که نیازها باید بر اساس فلسفه تشکیل مرکز خدمات اولویت بندی شوند، افزود: با توجه به اینکه امکانات محدود و نیازها فراوان است، لذا باید هیئتی اندیشه ورز فارغ از کادر اجرایی مرکز خدمات، با فکر و مطالعه، به این موضوع بپردازند و نیازهای ضروری را بررسی و اولویت بندی کنند و هرگونه نوآوری و تغییر با نگاه به فلسفه وجودی این مرکز انجام شود.

وی در ادامه بر لزوم توجه به وضع معیشتی طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت:  یکی از اموری که مدیران مرکز خدمات باید به آن توجه و اهتمام ویژه داشته باشند، سرکشی مدیران از طلاب و روحانیون است تا از نزدیک در جریان زندگی و مسائل و مشکلات آنها قرار گیرند. بار عاطفی این عمل بیش از بحث مادی آن ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: سر زدن به طلاب و روحانیون، به ویژه علمای پیشکسوت که عمری به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خدمت کرده اند، سبب تکریم و شخصیت دادن به آنان می شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در پایان خطاب به مسئولان مرکز خدمات گفت: صرفاً با گزارش های کارشناسان نمی توانید به وضع روحانیون رسیدگی کنید، لذا به منازل روحانیون بروید و از نزدیک حرف های آنها را بشنوید و کمبود ها را ببینید.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50828

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50828/تکریم-روحانیون-پیشکسوت-امور-مهم-حوزه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir