کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم خبر داد

آغاز پیکارهای کبدی نوجوانان و جوانان کشور در قم / برتری قم برابر مرکزی

خبرگزاری فارس , 23 تير 1396 ساعت 20:00

قم نیوز: دبیر هیأت‌ کبدی استان قم گفت: تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای کبدی قهرمانی کشور از صبح امروز رقابت خود را در قم آغاز کردند.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی در قم، اظهار کرد: برای میزبانی شایسته و مطلوب از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کبدی قهرمانی پسران کشور از چند روز قبل مشغول آماده‌سازی سالن برگزاری این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم بودیم.

وی با بیان اینکه قم میزبانی رقابت‌های کبدی منطقه ۶ پسران کشور را انجام می‌دهد، اضافه کرد: جلسه هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی نوجوانان وجوانان به انجام می‌رسد، برنامه رقابت‌های این دوره را مشخص کرد.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی، امسال رقابت‌های کبدی دختران و پسران رده‌های سنی پایه کشور در چند منطقه به انجام می‌رسد و فدراسیون کبدی میزبانی مسابقات منطقه ۶ کبدی کشور را به قم واگذار کرده است.

وی افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر در سالن خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به انجام می‌رسد و کبدی‌کاران قم با تیم‌های هیأت‌ مرکزی، البرز، چهارمحال و بختیاری و سمنان به رقابت می‌پردازند تا دو تیم برتر برای حضور در مرحله بعد مشخص شوند.

رجایی با اشاره به برنامه‌ این رقابت‌ها عنوان کرد: در دیدار افتتاحیه این پیکارها تیم‌های سمنان و البرز به مصاف یکدیگر رفتند که تیم سمنان به برتری 52 بر 31 دست یافت، ضمن اینکه کبدی‌کاران تیم هیأت‌ قم در نخستین دیدار خود امروز با حساب 48 بر 41 تیم مرکزی را مغلوب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سایر دیدارهای امروز رده‌ سنی نوجوانان تیم هیأت‌ قم به مصاف تیم‌های سمنان و البرز می‌رود و سمنان با مرکزی و البرز با مرکزی دیگر دیدارهای این رده را انجام می‌دهند، ضمن اینکه در رده سنی جوانان تیم کبدی قم ابتدا با البرز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50846

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50846/آغاز-پیکارهای-کبدی-نوجوانان-جوانان-کشور-قم-برتری-برابر-مرکزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir