کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با همکاری دانشگاه صنعتی شریف؛

ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 28 ارديبهشت 1396 ساعت 18:49

قم نيوز: ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نيوز، ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه قرآن امسال برگزار می شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اعطای گواهینامه معتبر از دیگر برنامه‌های بخش رسانه‌های دیجیتال این دوره از نمایشگاه است که «ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی» نیز در نمایشگاه بیست و پنجم با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

گروه‌های چند نفره هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٤ محصولی را تولید و در نمایشگاه معرفی و عرضه می‌کنند. این محصولات در آینده نزدیک در استارت‌آپ عرضه و تجاری‌سازی خواهند شد. برنامه نقاشی دیجیتال ویژه کودکان نیز در ٥ روز از این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی انجام می‌شود که با اهدای جوایزی همراه خواهد بود.

برای این دوره از نمایشگاه، حدود ١٠ برنامه رونمایی در بخش رسانه‌های دیجیتال پیش‌بینی شده که افتتاح سامانه فروش اینترنتی یکی از آنهاست.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 48362

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/48362/ماراتن-تولید-محتوای-دیجیتال-اسلامی-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir