کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم تنیس آریا گرانول قم مغلوب نماینده اصفهان شد

خبرگزاری تسنیم , 8 خرداد 1393 ساعت 12:44

قم نیوز: تیم تنیس آریاگرانول قم در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی کشور مغلوب نماینده اصفهان شد و سومین باخت پی در پی را تجربه کرد.


به گزارش قم نیوز، مسابقات تنیس قهرمانی کشور در ارومیه پیدا کرد و نماینده اعزامی قم به این رقابت‌ها در مسابقه سوم خود نیز مثل دو بازی نخست، موفقیتی کسب نکرد و برابر نماینده اصفهان مغلوب شد.

نماینده هیئت تنیس استان قم که با نام آریا گرانول قم در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور شرکت کرده است در سومین بازی خود برابر تیم هیئت تنیس اصفهان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

آریا گرانول در حالی ۳ شکست در کارنامه دارد که در نخستین بازی خود برابر تیم ارومه تهران قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک با نتیجه دو بر یک برابر تیم تنیس ارومه تهران مغلوب شد.

تنیسورهای قمی در دومین مسابقه خود برابر میزبان یعنی نماینده ارومیه قرار گرفتند اما نتوانستند شکست روز نخست را جبران کنند و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آشور این شهر نتیجه را واگذار کردند.

در سایر آکادمی تنیس ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر جاویدان تهران را شکست داد، رویین بتن باختر با نتیجه ۲ بر یک مقابل ارتش به برتری رسید، ارومه تهران با همین نتیجه آشور ارومیه را از پیش رو برداشت، آکادمی تنیس خانه اصفهان و آکادمی الیت همدان نیز با نتیجه مشابه ۳ بر صفر از سد تیم‌های پورشینا نوشهر و ابرا مشهد عبور کردند و فولاد آلیاژی یزد با نتیجه ۲ بر یک از فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد.

تیم تنیس آریا گرانول قم با ترکیبی بومی شامل مرتضی قنبری، علیرضا ضابطان، امیر صفاری، هادی افشاری به دیدار رقبای خود می‌رود و مرتضی قنبری به عنوان مربی و بازیکن هدایت این تیم را عهده دار است.

تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، روئین بتون باختر ارومیه، آشور ارومیه، ابرا مشهد، آکادمی تنیس خانه اصفهان، پاسارگاد رشت، هیئت تنیس اصفهان، فولاد آلیاژی یزد، ارومه تهران، آکادمی الیت همدان، جاویدان تهران، آریا گرانول قم، فولاد مبارکه سپاهان، تیم تنیس ارتش و پورشینا نوشهر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

در این رقابت‌ها ۱۵ تیم حاضر هستند و به میزبانی هیئت تنیس استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم برای صعود به لیگ دسته اول تنیس کشور انتخاب شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 23792

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23792/تیم-تنیس-آریا-گرانول-قم-مغلوب-نماینده-اصفهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir