کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع آوری 270 میلیون تومان زکات فطره از سوی کمیته امداد در قم

خبرگزاری مهر , 15 مرداد 1393 ساعت 12:31

قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: کمیته امداد قم بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات فطره جمع آوری کرده است.


به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی با اشاره به جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) قم عنوان کرد: صندوق‌های جمع آوری زکات فطره امداد در ۱۵۰ پایگاه و مسجد مستقر بوده تا زکات فطره را در روز عید و محل‌های برگزاری نماز عید فطر جمع آوری کنند.

وی تصریح کرد: بخش عمده این کمک‌ها در روز عید جمع آوری شده و بیشترین مبالغ جمع آوری شده مربوط به صندوق‌های اطراف محل برگزاری نماز عید است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: این مبلغ زکات مختص به زکات فطره و سادات است و بخشی از آن نیز مربوط به کفارات زکات می‌باشد.

جلالی با اشاره رشد مبلغ زکات جمع آوری شده گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که امسال این مبلغ به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

وی درخصوص مصارف زکات جمع آوری شده عنوان کرد: در تمامي محلات استان نيازمنداني که زکات فطريه به آنان تعلق مي‌گيرد، شناسايي شده‌اند و اين وجوهات در کوتاهترين زمان ممکن ميان افراد نيازمند توزيع شده و در حال توزیع است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26032

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26032/جمع-آوری-270-میلیون-تومان-زکات-فطره-سوی-کمیته-امداد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir