کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم خبر داد

معرفي فيناليست‌هاي 2 رده ليگ‌هاي بسكتبال در قم

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1396 ساعت 16:00

قم نیوز: رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم از مشخص شدن تيم‌هاي راه يافته به ديدار نهايي رقابت‌هاي ليگ بسكتبال نونهالان و نوجوانان باشگاه‌هاي قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی امروز، اظهار کرد: با انجام بازی‌های پلی‌آف رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم، تکلیف تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی این مسابقات برای تعیین تیم قهرمان این دوره مشخص شد.

وی ادامه داد: لیگ‌های رده‌های سنی این هیات امسال با توجه به مشارکت بسیار خوب مدیریت باشگاه‌ها و مربیان با دانش آنها با کیفیت بسیار خوبی به انجام رسید، خوشبختانه هم سطح کمی و کیفی لیگ خوب و بالا بود و هم اینکه بازیکنان مستعد و آینده‌داری شناسایی شدند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم اضافه کرد: بعد از چند هفته رقابت جذاب و تماشایی بین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم و دیدارهای پر هیجانی که تماشاگران حاضر در سالن نظاره‌گر بودند، سرانجام دو تیم به دیدار نهایی این لیگ راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در فینال مسابقات این فصل لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان قم تیم‌های مهتاب و ستارگان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا پرونده این بازی‌ها بسته شده و بتوانیم تیم خوب و آماده‌ای را برای حضور در لیگ نوجوانان کشور تدارک ببینیم.

سخایی عنوان کرد: همانند رقابت‌های لیگ نوجوانان، امسال شاهد برگزاری لیگ با کیفیت دیگری از رقابت‌های باشگاهی قم رد رده سنی نونهالان بودیم و در این لیگ نیز تیم‌های بسکتبال پویان و مهرام موفق به کسب مجوز حضور در دیدار نهایی شدند تا قهرمان از بین آنها مشخص شود.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ نوجوانان باشگاه‌های قم، عنوان کرد: در یکی از بازی‌های پلی‌آف لیگ نوجوانان، تیم ستارگان با نتیجه 65 بر 39 برابر تیم رامش به برتری رسید و راهی فینال شد، ضمن اینکه در دیگر دیدار این مرحله تیم مهتاب با نتیجه 46 بر 18 تیم خلیج‌فارس را برد و به فینال رسید، ضمن اینکه در در لیگ نونهالان تیم‌های پویان و مهرام با شکست تیم‌های رامش و ناحیه دو آموزش و پرورش قم به فینال رسیدند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47435/معرفي-فيناليست-هاي-2-رده-ليگ-هاي-بسكتبال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir