کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی جنگ‌های فرقه‌ای هدف اصلی داعش است

خبرگزاری تسنیم , 10 تير 1393 ساعت 13:49

قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: داعش یک گروه ضدبشری است که دعوای بین اسلام با اسلام به پا کرده و هدف اصلی آن ایجاد جنگ های فرقه ای است که بر اساس آن قصد از بین بردن اسلام را دارد.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به ماهیت گروهک تروریستی داعش و حامیان پشت پرده این طرح تروریستی، اظهار کرد:عامل تحریک کننده و تشکیل دهنده این گروه تروریستی آمریکا و همپیمانانی هستند که با اساس اسلام عناد می ورزند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حمایت مالی عربستان از داعش، افزود: در حال حاضر عربستان با تمام توان از این گروه تروریستی برای ایجاد تفرقه و قتل مسلمانان حمایت می کند و با دادن پول های کلان آنها را به قتل و جنگ علیه مسلمانان تشویق می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید به داعش به عنوان تجسم عینی کفر و خوارج در عصر کنونی،تصریح کرد: این یک گروه ضدبشری است که دعوای بین اسلام با اسلام به پا کرده است و هدف اصلی آن ایجاد جنگ های فرقه ای است که بر اساس آن قصد از بین بردن اسلام را دارد.

وی با بیان ماهیت فکری گروه داعش، عنوان کرد: این گروه فاقد درک، شعور اجتماعی و منطق است که حتی برای آدم کشی های اوکراین هم اجیر شده بود، این گروه کثیف به اسم دین و مذهب مسلمان کشی می کند.

آیت الله ممدوحی با بیان ایستادگی مردم عراق در برابر این گروه، گفت:اهل تسنن و شیعیان در عراق مواضع خوبی علیه داعش اتخاذ کرده اند و همه با اتحاد در برابر این گروه ایستادگی می کنند،ماهیت این گروه ضد اسلامی برای همه محرز شده است و به زودی شکست می خورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران، خاطرنشان کرد: ایران باید به خوبی مراقب اوضاع باشد و هرگز دشمن را حقیر و زبون ندادند، این یک اصل در سیاست است، اگرچه توان و قدرت ایران به اندازه ای است که دشمنان هرگز نمی توانند با ایران مقابله کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24935

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24935/برپایی-جنگ-های-فرقه-ای-هدف-اصلی-داعش

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir