کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مقاومت امروز ملت‌های مسلمان مقابل استکبار برگرفته از نهضت حسینی است

خبرگزاری تسنیم , 1 خرداد 1394 ساعت 11:53

قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات قیام امام حسین (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) سبب احیای امت اسلامی شد و ایستادگی در برابر استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها و شکل گیری مقاومت اسلامی با الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) بود.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) الگوی همه انسان‌های آزاده، عدالت‌خواه، مبارز و مقاوم در جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قیام عاشورا و فداکاری و رشادت‌های امام حسین (ع) افزود: امام حسین (ع) الگوی هدایت و حضور در صحنه برای اجرای اسلام و الگوی جهاد، فداکاری و شهادت طلبی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات قیام امام حسین (ع) بیان کرد: قیام امام حسین (ع) سبب احیای امت اسلامی شد و ایستادگی در برابر استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها و شکل‌گیری مقاومت اسلامی با الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) بود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در همه زمینه‌ها الگو و معیار شیعیان است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایستادگی در برابر توطئه‌های داخلی و بین المللی، مقاومت ملت ایران و حزب الله برگرفته از الگوی عاشورای حسینی است.

آیت‌الله ‌کعبی با تاکید بر لزوم حرکت در مکتب امام حسین (ع) تصریح کرد: این موضوع سبب افتخار ما است که ملتمان حسینی است و در همه زمینه‌ها به الگوگیری ازمکتب اباعبدالله (ع) می‌پردازد.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 30361

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/30361/مقاومت-امروز-ملت-های-مسلمان-مقابل-استکبار-برگرفته-نهضت-حسینی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir