کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استوری بی‌سر و هشتگ فراموشی!

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: تکلیفتان را با خودتان و جسارتا با ما روشن کنید! وقتی حمایت از اقدام شهید مدافع حرم را با یقین در استوری‌ اینستاگرامتان به نمایش می‌گذارید، دیگر برای کسانی که علیه مدافعان حرم حرف می‌زنند هشتگ نزنید و سوت و کف نثارشان نکنید.


به گزارش قم نیوز، مشکل برخی از ما این است که زود همه چیز را فراموش می‌کنیم، در بحبوحه جدال خشن صدای گلوله سلاح وحوش داعشی که به مجلس حمله کرده‌اند تمام امیدها بعد از خدا متوجه غیورمردانی می‌شود که دست در دست گلوله، سینه دشمن را چاک می‌دهند و امنیت لحظه‌ها را بر می‌گردانند، سپس به‌به و چه‌چه کردن‌هایمان از حماسه آفرینی نیروهای امینی که دشمن را تار و مار کردند فلک را پر می‌کند ولی به فاصله چند ساعت پس از این حادثه بی‌توجه به محاسبات دشمن برای زمین‌گیر کردن این ملت با برنامه‌های خاله‌زَنَک‌بازی، دوباره صحبت از کمپین چهارشنبه‌های سیاه! می‌شود؛ قدردانی فقط برای همین چند ساعت؟! مشکل کجاست؟ نفاق یا فراموشی؟

امیدواریم مشکل از فراموشی باشد که امروز برای کودکانی که بمب‌های فسفری صورتشان و همه بدنشان را پر از تاول‌های چرکی کرده است دل می‌سوزانیم و فردا برای کسانی که در تأیید همان‌هایی که بمب را بر سر این کودکان ریخته‌اند پا به توپ می‌شوند هشتگ حمایتی می‌زنیم!

خیلی از افرادی که به فاصله چند ماه پیش برای حمایت از جاسوسان دشمن پویش به راه انداختند و در مناسبات سیاسی از کسانی پیروی کردند که علنا و مکررا علیه مدافعان حرم و اقدامات آنان سخن پراکنی کردند چند روزی است  در صفحات شخصی خود در فضای مجازی از غم نحوه شهادت شهید حججی غوغا به راه‌انداخته‌اند و شهید حججی را قهرمان خود می‌خوانند.

شما درست می‌گویید، شهید منحصر به هیچ شخص و حزب یا جریانی نیست و اتفاقا کسی که بخواهد شهید را و حتی انقلاب را منحصر به جریان یا حزب خاصی کند خائن‌ترین فرد به نظام، انقلاب و اسلام است، سخن این است که تکلیفتان را با خودتان و جسارتا با ما و به ویژه نسل جوان روشن کنید! اگر حمایت از اقدام شهید مدافع حرم را با یقین در استوریتان به نمایش همگانی می‌گذارید، دیگر کف زدنتان برای کسانی که علیه اقدامات مدافعان حرم سخن می‌گویند برای چیست؟!

فراموشی درد بدی است! بد است که امروز به خاطر شهادت شهید مدافع حرم بی‌سر، شهید محسن حججی متأثر شویم، در صفحات مجازی پست بگذاریم و استوریمان را به قدردانی از این شهید مزین کنیم ولی فردا برای آن عده خودی‌های بی‌خودی که سخنان دشمن را و البته علیه مدافعان حرم در محافل محرمانه و حتی علنی سخن پراکنی می‌کنند کف و سوت بزنیم!

یا این طرفی! یا آن طرفی! نمی‌شود هم برای شهدای مدافع حرم هشتگ زد و هم نام کسانی که اقدام آنان را زیر سؤال می‌برند را هشتگ کرد تا به اصطلاح ترند شوند!

روی اصلی سخن با کسانی است که شهره بیشتری دارند! که اقداماتشان عده زیادی از نسل جوان را به همراه خود می‌کشاند! اگر می‌نویسی « امنیتم را مدیون مردانگی تو هستم»، پس چرا حرفت را فراموش می‌کنی و چند روز بعد حرف از بی‌دلیل بودن حضور نیروهای ایران در سوریه می‌زنی؟!

فراموشی درد بدی است، غفلت می‌آورد، غفلت که بیاید لگد دشمن مشروع‌ترین سهم ما می‌شود!

در این واپسین روزهای حماسه حسینی «محسن» بی‌سرمان، کاش بهتر بیندیشیم نخست به خودمان و کارهایمان و سپس به هر چیز دیگری که باید اندیشید و در راهش قدم برداشت...


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52231

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52231/استوری-بی-سر-هشتگ-فراموشی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir