کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد

نقش بارز خبرگزاری فارس در پشتیبانی فکری از نهادهای فرهنگی

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1396 ساعت 12:46

قم نیوز: رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس قم از سواد رسانه‌ای مورد نیاز برخوردار هستند، گفت: این مجموعه حمایت کننده ستاد اقامه نماز بوده و در پشتیبانی تبلیغی و فکری این مجموعه سهم مهمی دارد و می توان گفت که خبرگزاری فارس حرفه‌ای است


به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان قم، با بیان اینکه تا کنون کارهای مطلوبی در مجموعه خبرگزاری فارس استان انجام شده است، اظهار کرد: آمار بازدید کنندگان خبرگزاری فارس نسبت به بسیاری از دیگر خبرگزاری‌های رسمی کشور بیشتر است چرا که اخبار منتشر شده در این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای کارآمد و ارزشی در مجموعه خبرگزاری فارس فعالیت دارند، اضافه کرد: این افراد با رویکرد ارزشی خود از برخوردهای جناحی پرهیز می‌کنند و با رویکردهای حرفه‌ای به دنبال رسالت‌ هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: استان قم مشکلات خاص خود را دارد اما در شهر کریمه اهل بیت(س) بخشی از رسالت حوزه و وظایف فرهنگی شهر بر عهده مجموعه خبرگزاری فارس است چرا که این مجموعه با بخش‌های فرهنگی استان از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ارتباط مطلوبی است.

وی با اشاره به اینکه اخبار مجموعه خبرگزاری فارس استان قم از نظر کمی نیز مطلوب است، مطرح کرد: بسیاری از رسانه‌ها اخبار خود را از این مجموعه تامین می‌کنند چرا که نشریات و پایگاه‌های خبری با توجه به اینکه فارس حاشیه‌ای به دنبال نداشته است به این مجموعه اعتماد دارند.

خامه‌یار با تاکید بر اینکه خبرنگاران فارس نسبت به فعالیت خود چشم‌داشت مادی ندارند، تصریح کرد: این افراد علاوه بر تخصص مطلوب خبری، مدارک تحصیلی بالایی نیز دارند به همین علت امیدواریم مسؤولان و مدیران قدردان آنها باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس قم از سواد رسانه‌ای مورد نیاز برخوردار هستند، یادآور شد: این مجموعه حمایت کننده ستاد اقامه نماز بوده و در پشتیبانی تبلیغی و فکری این مجموعه سهم مهمی دارد و می توان گفت که خبرگزاری فارس حرفه‌ای است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه خبرگزاری فارس در سطح کلان در بحران‌ها و موقعیت‌های حساس کشور بسیار تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: این مجموعه در رخدادها و حوادث مختلف نقش بی‌بدیلی داشته است.

وی از برگزاری اجلاس استانی نماز در قم یاد کرد و گفت: امیدواریم طی نشستی مسؤولان رسانه‌ای استان را گردهم آورده تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای برگزاری این اجلاس استانی انجام دهیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52051/نقش-بارز-خبرگزاری-فارس-پشتیبانی-فکری-نهادهای-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir