کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربي تيم هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

چهرقاني آماده كسب نخستين سهميه جهاني تكواندو قم در سال 96

خبرگزاری فارس , 26 تير 1396 ساعت 20:03

قم نیوز: مربي تيم هیأت‌ تكواندو استان قم از آمادگي ملي‌پوش تكواندو قم براي به دست آوردن نخستين سهميه جهاني اين رشته در سال 1396 خبر داد.


به گزارش قم نیوز، روح‌الله رضاپور امروز اظهار کرد: تکواندو قم امسال با درخشش چهره‌ای همچون محمد صفایی توانست مجوز حضور در یک رقابت برون‌مرزی یعنی پیکارهای بین‌المللی تکواندو در کشور قزاقستان را کسب کند، ضمن اینکه برای حضور در پیکارهای آسیایی پاراتکواندو نیز توسط محمدرضا شعبانی سهمیه گرفت.

وی تصریح کرد: اما هنوز در سال جاری سهمیه حضور در مسابقات جهانی تکواندو نصیب استان قم نشده و به امید خدا و همت و تلاشی که یکی از بهترین‌های حال حاضر این رشته یعنی علی چهرقانی دارد، نسبت به کسب سهمیه پیکارهای جهانی 2017 دانشجویان امید زیادی داریم.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: علی چهرقانی از زمان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی دانشجویان تا کنون که مرحله نهایی اردوی تیم ملی در جریان است، تلاش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همچنان با انگیزه کسب سهمیه رقابت‌های جهانی تمرین می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 9 تکواندوکار در اردوی تیم دانشجویان حضور دارند، ابراز کرد: با برگزاری مرحله دیگری از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان، دو تکواندوکار از این اردو حذف شدند و 9 هوگوپوش دیگر در اردو باقی ماندند.

رضاپور عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ‌ملی دانشجویان روز 24 تیر ماه در خانه تکواندو برگزار شد و علی چهرقانی ملی‌پوش تکواندو قم نیز با حضور در جمع 9 هوگوپوش ملی‌پوش، ادامه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اسامی نفرات حاضر در اردوی نهایی تیم ملی تکواندو دانشجویان، ابراز کرد: چهرقانی در نخستین وزن تیم ملی یعنی منهای 54 کیلوگرم همراه با آرمین هادی‌پور برای جلب نظر کادر فنی به منظور کسب سفر به رقابت‌های جهانی 2017 دانشجویان تلاش می‌کند.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان با بیان اینکه هدایت تیم ملی برعهده سیدنعمت خلیفه است و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی مربیان این تیم هستند، اظهار کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از 28 مرداد تا هشتم شهریور ماه در چین‌تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50990

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50990/چهرقاني-آماده-كسب-نخستين-سهميه-جهاني-تكواندو-قم-سال-96

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir