کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم امید صبای قم:

به دنبال سه امتیاز هستیم

خبرگزاری فارس , 2 اسفند 1390 ساعت 12:07

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: برای کسب سومین پیروزی در لیگ برتر فوتبال باید گسترش فولاد تبریز را در خانه شکست دهیم.


به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری  با ابراز امیدواری از اینکه، این تیم بتواند در دیدار امروز مقابل گسترش فولاد تبریز به روند موفقیت‌های خود در نیم فصل دوم لیگ برتر امید فوتبال کشور ادامه دهد، اظهار کرد: برای این دیدار تدابیر خاصی داریم و با تاکتیک‌هایی که در تمرینات مرور کرده‌ایم به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این دیدار برای دفاع از اعتبار صبای قم همدل شده‌ایم، تصریح کرد: بسیار مهم است که روند موفقیت ما متوقف نشود، در جدول لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم ولی هنوز هیچ چیز معلوم نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد زیرا فاصله بین تیم‌های ششم تا دهم جدول بسیار نزدیک است.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه در بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز یک امتیاز ارزشمند کسب کرده و دارای وضعیت خوبی در جدول رده بندی شده‌ایم، عنوان کرد: ما توانایی بالا و قدرت قابل ملاحظه‌ای داریم و با انگیزه‌ای که تیم از آن برخوردار است، قطعا باید در بازی امروز با گسترش فولاد تبریز هم به همین روند ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: بازی با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که در حال حاضر پائین‌تر از ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور جای گرفته است، برای ما اهمیت بالایی دارد و حتما باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بابامیری با تاکید بر اینکه صبا جوانان مستعد و آینده داری در اختیار دارد، اضافه کرد: قطعا صبای قم استحقاق کسب پیروزی در این دیدار را دارد، زیرا ما توانایی بسیار خوبی در بازی هفته گذشته مقابل شهرداری تبریز نشان دادیم و حتی می‌توانستیم این تیم را که بخت بالایی برای قهرمانی را دارد در خانه‌اش شکست دهیم.

وی که در این فصل هدایت صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید کشور را بر عهده گرفته، ادامه داد: اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد و به همین خاطر امروز می‌خواهیم از دیدار با تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اظهار کرد: بعد از بازی حساس هفته پانزدهم مقابل تیم رده پنجم جدول لیگ برتر یعنی شهرداری، تمرینات بسیار خوبی را داشتیم و مصمم هستیم بازی قابل قبولی را در جدال با گسترش فولاد تبریز ارائه دهیم و دست پر زمین را ترک کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما بازیکنان بومی بسیار خوبی در اختیار دارد و در بین بازیکنان نیز جو صمیمی و بسیار خوبی وجود دارد، به نظرم ما امسال بتوانیم در بین تیم‌های میانه جدول قرار بگیریم و با تلاش بیشتر در دوره‌های بعدی لیگ بهتر عمل کنیم.

دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشو از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4891

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4891/دنبال-سه-امتیاز-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir