کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تركيب تيم منتخب ايران صورت گرفت

اعزام كونگ‌فو‌كاران قم به مسابقات بين‌المللي‌ آذربايجان

خبرگزاری فارس , 23 اسفند 1395 ساعت 18:00

قم نیوز: كونگ‌فوكاران استان قم در تركيب تيم منتخب ايران براي كسب مدال از مسابقات بين‌المللي آذربايجان برابر حريفان خود به ميدان مي‌روند.


به گزارش قم نیوز، در حالی که هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم دست‌خوش تغییر و تحولاتی شده و رئیس این هیأت‌‌ ورزشی یعنی محمد رشید رسما از مسوولیت خود کنار رفته، تعدادی از کونگ‌فوکاران قم برای حضور در یک رقابت بین‌المللی اعزام شدند.

علاوه بر استعفای محمد رشید از ریاست هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم، مرتضی ابریان دبیر این هیأت‌‌ نیز پیش از این از مسوولیت خود کناره‌گیری کرده بود و این هیأت‌‌ ورزشی مدتی بود که چندان فعالیت چشمگیری نداشت و اعزامی که در آن کونگ‌فوکاران قم نیز حضور دارند، با حضور دبیر سابق این هیأت‌‌ در راس تیم اعزامی ایران صورت می‌گیرد.

تیم منتخب سبک کونگ‌فو توآ سنتی به نمایندگی از کشورمان راهی رقابت‌های بین‌المللی آذربایجان شده است و در ترکیب این تیم پنج تن از کونگ‌فوکاران قم در هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین یک مربی از کونگ‌فو قم حضور دارند و برای کسب مدال با حریفان خارجی خود رقابت می‌کنند.

این دوره از پیکارهای بین‌المللی کونگ‌فو توآ سنتی در کشور آذربایجان با عنوان جام صلح و دوستی برگزار می‌شود و در ترکیب تیم منتخب ایران مهدی حسین‌پور، مرتضی حیدری و وحید ملکی در بخش آقایان و معصومه ترابی به همراه فاطمه فروزنده در قسمت بانوان عضویت دارند.

این نفرات در حالی به نمایندگی از قم شانس خود را برای کسب مدال در این دوره از پیکارهای معتبر بین‌المللی می‌آزمایند که هدایت تیم کونگ‌فو توآ سنتی ایران را مرتضی ابریان از مربیان فعال کونگ‌فو قم و دبیر سابق هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بر عهده دارد.

ملی‌پوشان اعزامی ایران به این رقابت‌ها آخرین اردوی آماده‌سازی خود را در ارومیه سپری کردند و سپس راهی باکوی آذربایجان شدند تا برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز در جدال با حریفان شرکت کننده از کشورهای مختلف بخت خود را بیازمایند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46707

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46707/اعزام-كونگ-فو-كاران-قم-مسابقات-بين-المللي-آذربايجان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir