کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قم

خبرگزاری فارس , 9 دی 1395 ساعت 23:59

قم نیوز: اتومبیلرانان استان قم در نخستین رقابت استانی خود زمستان امسال در چارچوب رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.


به گزارش قم نیوز، مسابقات اتومبیلرانی در رشته اسلالوم نخستین مسابقه استانی پیش‌بینی شده هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم برای سه ماه پایانی سال جاری است که در هفدهمین روز دی‌ماه به عنوان رقابت‌های اتومبیلرانی قهرمانی استان قم برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که قم در زمینه‌های مختلف ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی دارای ظرفیت‌های خوبی است و برگزاری اینگونه رقابت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی این ظرفیت‌ها است و علاوه بر آن استعدادهای اتومبیلرانی استان قم نیز فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را دارند.

از سوی دیگر اتومبیلرانی یکی از ورزش‌های جذاب و پرهیجان محسوب می‌شود و استان قم در زمینه اتومبیلرانی و همچنین رشته موتورسواری که نام فدراسیون و هیئت‌های کشور با این دو رشته شناخته می‌شود، دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی است.

هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری قم سعی در رساندن خود به جمع استان‌های موفق کشور دارد و چنانچه در این رشته‌ها سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های لازم صورت بگیرد قم با توجه به ظرفیت‌هایی که در قم وجود دارد و علاقمندان زیادی که به این رشته می‌پردازند، قم می‌تواند جزو استان‌های تراز اول این رشته‌ها باشد.

البته در سال‌های اخیر با تلاش هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم و همراهی و تعامل دستگاه‌های دیگر استانی در پیشرفت این رشته‌ها در قم اتفاقات خوبی رخ داده و با توجه به ایده‌ها و برنامه‌های اجرایی هیأت قم، بسیاری از ناهنجاری‌هایی که جامعه از بابت اشتیاق و علاقه جوانان به این رشته با آن دست به گریبان است، در حال برطرف شدن است.

با حمایت‌های اداره ‌کل ورزش و جوانان استان قم و راه‌اندازی یک پیست استاندارد برای برگزاری مسابقات اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی یادگار امام قم (ره) بسیاری از مشکلات هیأت ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی قم مرتفع شده است.

با تلاشی که هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم برای جذب علاقمندان به این رشته و افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته خود انجام داده، بسیاری از اتومبیلران‌هایی که در این هیأت ورزشی فعالیت می‌کنند در مسابقات مختلف کشور نیز به میدان می‌روند.

هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم بعد از راه‌اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی قم و برگزاری چند رقابت استانی در این پیست، اکنون برای برگزاری رقابت‌های اتومبیلرانی  اسلالوم قهرمانی قم در مجموعه تفریحی کاج واقع در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم برنامه‌ریزی کرده و این مسابقات در هفدهمین روز دی‌ماه و فصل زمستان با حضور اتومبیلران‌های قم برگزار می‌شود.

هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم همچنین از عموم علاقمندان به این رشته ورزشی برای حضور در مکان برگزاری این رقابت‌ها در روز جمعه هفدهم دی ماه دعوت کرده تا از نزدیک رقابت اتومبیلرانان شرکت کننده و مدعی کسب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را تماشا کنند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45087

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45087/برگزاری-مسابقات-اتومبیلرانی-اسلالوم-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir