کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان رقابت در خانه کبدی قم:

4 تیم به مرحله نهایی کبدی پسران ایران صعود کردند

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 9:15

قم نیوز: پیکارهای کبدی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر کشور با معرفی چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات در قم به کار خود پایان داد.


به گزارش قم نیوز، پیکارهای کبدی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در قم بین تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف به انجام رسید و در پایان از هر رده سنی دو تیم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها شدند.

این در حالی است که امسال مسابقات کبدی قهرمانی کشور در هشت منطقه رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی هیأت‌ کبدی استان قم، تیم‌های شرکت کننده در منطقه 6 این دوره، رقابت خود را راهیابی به مرحله نهایی به میزبانی هیأت‌ کبدی قم انجام دادند.

در حالی که هیأت‌ کبدی قم در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم این رقابت‌ها را میزبانی کرد، تیم‌های شرکت کننده از استان‌های قم، مرکزی، البرز، چهارمحال و بختیاری و سمنان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان پسر به شکل دوره‌ای بین تیم‌های شرکت کننده به انجام رسید و در پایان از پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم هیأت‌ کبدی سمنان در صدر ایستاد و تیم هیأت‌ کبدی قم در مکان دوم جای گرفت تا این دو تیم به مرحله نهایی بروند.

در پایان رقابت‌های رده سنی جوانان کبدی منطقه 6 پسران ایران در خانه کبدی قم، تیم کبدی جوانان قم بالاتر از دیگر رقبا در صدر ایستاد و به مرحله نهایی صعود کرد، ضمن اینکه تیم جوانان هیأت‌ کبدی به عنوان نایب‌قهرمان این منطقه همراه با قم راهی مرحله نهایی شد.

در کنار دو تیمی که از هر گروه به مرحله پایانی صعود می‌کنند، دو تیم برتر از بین تیم‌های سوم گروه‌های 6 گانه نیز به جمع 12 تیم برتر اضافه خواهند شد تا دیدارهای مرحله نهایی در نیمه اول مرداد ماه با حضور 14 تیم برای معرفی قهرمان سال 96 کبدی نوجوانان دختر و پسر کشور برگزار شود.

این در حالی است که هر تیم در کبدی دختران و پسران نوجوان ایران از 14 بازیکن تشکیل می‌شود و وزن پسران کبدی‌کار ۶۰ کیلوگرم پیش‌بینی شده و دختران کبدی‌کار دارای وزن 55 کیلوگرم نیز مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند، ضمن اینکه فدراسیون کبدی دو کیلوگرم ارفاق وزن نیز در نظر گرفته است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50856

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50856/4-تیم-مرحله-نهایی-کبدی-پسران-ایران-صعود-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir