کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

تهیه نامه رهبری به جوانان غرب به 5 زبان ویژه زائران غیرایرانی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران , 8 خرداد 1395 ساعت 11:00

قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تولید و توزیع بسته‌های فرهنگی آموزشی مختلف در قالب فلش‌کارت و بروشور برای زائران ایرانی و غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: ترجمه نامه رهبری به جوانان غرب از جمله مطالب ارائه شده در این بسته است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان میزبان خیل عظیم زائران از اقصی نقاط ایران و جهان بود، اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌ها و خدمات فرهنگی ارزنده‌ای در این ایام با شعار انتظار آگاهانه، زندگی مومنانه برای زائران مسجد مقدس جمکران در سنین مختلف به اجرا رسید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: یکی از خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، تولید و توزیع بروشورها و فلش کارت‌های متنوع با موضوعات مختلف است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: در ایام نیمه شعبان چهار مجموعه فلش‌کارت با موضوعات تربیت فرزند، مدافع مکتب اهل بیت علیهم السلام، امیرالمومنین علیه السلام و حجاب و عفاف تولید شده است.

وی ادامه داد: هر یک از این مجموعه فلش کارت‌ها در تیراژ بالا تولید شده و به عنوان بسته‌های آموزشی فرهنگی در ایام نیمه شعبان در مکان‌های مختلف مسجد مقدس جمکران توزیع شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در مسجد مقدس جمکران 14 عنوان بروشور با موضوعات مختلف از جمله خانواده، انتظار، اعمال ویژه نیمه شعبان و... تولید شده است که در ایام نیمه شعبان به زائران این مکان مقدس ارائه شد. 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: بروشور نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب از جمله بروشورهایی است که در این ایام تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب گرچه در سال گذشته منتشر شد، اما دارای محورهای مهمی است که باید به آن پرداخت، بر همین اساس این نامه به پنج زبان عربی، انگلیسی، اردو، اسپانیولی و ترکی استانبولی ترجمه شد و در ایام نیمه شعبان و در طول سال میان زائران غیرایرانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38986

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38986/تهیه-نامه-رهبری-جوانان-غرب-5-زبان-ویژه-زائران-غیرایرانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir