کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواستار شد

جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان از اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)

خبرگزاری فارس , 24 دی 1393 ساعت 19:57

قم نیوز:مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: حضور افراد متکدی، معتاد و دست فروش در اطراف آستان مقدس حضرت معصومه (س) مشکلاتی را برای زائرین به وجود می‌آورد.


به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اینکه باید آسیب‌های ایام نوروز شناسایی شود اظهار کرد: آمارهای ارائه شده در ایام نوروز باید به صورت میدانی باشد تا بتوانیم راهکارهای موجود برای این آسیب‌ها را بیابیم.
 
وی افزود: حرم مطهر حضرت معصومه(س) دو کمیته فرهنگی و خدماتی را برای ایام نوروز تشکیل داده است تا بتواند در این ایام خدمات مناسبی را به زائرینی ارائه کنیم.
 
مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در تمام ایام سال بسیاری از مردم به قصد زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به قم سفر می‌کنند گفت: ستاد تسهیلات زائرین باید در طول ایام سال آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی به زائرین داشته باشد.
 
حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: پارکینگ‌های اطراف حرم برای آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیستند در حالی که در بسیاری از تابلوها با عنوان پارکینگ طبقاتی زائر یا پارکینگ حرم مطهر در مسیرهای ورودی و هسته مرکزی شهر نصب شده است که باید این تابلوها اصلاح شود.
 
وی با اشاره به حضور برخی متکدیان و دست‌فروشان در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: مسئولان باید نسبت به جلوگیری از حضور افراد متکدی، معتاد و دست فروش در اطراف آستان مقدس حضرت معصومه (س) برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند زیرا حضور این افراد در این مکان مقدس مشکلاتی را برای زائران به وجود می‌آورد.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28338

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28338/جمع-آوری-متکدیان-دستفروشان-اطراف-حرم-مطهر-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir