کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سید عمار حکیم:

آزادسازی موصل نقطه آغاز تفاهم ملی است

خبرگزاری حوزه نیوز , 20 تير 1396 ساعت 20:10

قم نیوز: سید عمار حکیم گفت: اکنون با آزادسازی کامل موصل، این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت الله سیستانی تبریک می گوییم و با تمام احترام و تکریم از شهدا و مجروحان جنگ با تروریست ها یاد می کنیم.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای به مناسبت آزادسازی موصل گفت: آزادسازی موصل نقطه شروعی برای تفاهم ملی است.

وی افزود: ای مردم شریف عراق اکنون وعده الهی محقق شد و توانستیم با تکیه بر فتوای مرجعیت شیعه مبنی بر وجوب جهاد کفایی تمام خاک وطن را از دست تروریستها آزاد کنیم.

رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: ما دشمنان افراط گرایی و فتنه هستیم که توانستیم عدالت و صلابت مجاهدان خود را به همه ثابت کنیم و اکنون با آزادسازی کامل موصل، این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت الله سیستانی تبریک می گوییم و با تمام احترام و تکریم از شهدا و مجروحان جنگ با تروریست ها یاد می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آزادسازی موصل نقطه شروع کارهای بزرگ بعدی مانند آزادسازی کامل خاک کشور از دست بقایای تروریست های افراط گرا، تلاش برای بازگرداندن آوارگان و سامان دادن به زندگی آنها، آغاز پروژه تفاهم ملی و بازسازی مناطق محروم می باشد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50730

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50730/آزادسازی-موصل-نقطه-آغاز-تفاهم-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir