کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بنایب رئیس هیئت کشتی استان قم:

نفرات مستعدی در کشتی انتخابی قم شناخته شدند

خبرگزاری فارس , 30 شهريور 1390 ساعت 9:41

قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی قم هم در سطح بالایی برگزار شد و هم اینکه نفرات مستعدی را در تمام رده‌های سنی شناختیم.


به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار داشت: پیکارهای انتخابی کشتی فرنگی و آزاد رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قم با شرکت برترین‌ آزادکاران و فرنگی کاران مدعی از باشگاه‌های مختلف کشتی قم به انجام رسید و طی آن کشتی‌گیران در اوزان مختلف با یکدیگر پیکار کردند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و مدعیان زیادی برای کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور در این دوره از پیکارها حضور یافته بودند، همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم به انجام رسید تا برترین‌های این رده سنی در پایان رقابت مدعیان شناخته شوند.

وی بیان داشت: این در حالی است که مدعیان شرکت کننده در مسابقات رده سنی نوجوانان آزاد هم در همین اوزان به رقابت پرداختند و رقابت‌های رده سنی جوانان رشته آزاد و فرنگی نیز در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

وزیری یاد آور شد: ماسبقات رشته آزاد رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم برگزار شد و آزادکاران قمی برای حضور در این رقابت‌ها در همین هفت وزن در رقابت‌های انتخابی با یکدیگر رقابت کردند.
وی عنوان داشت: در ترکیب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان قم اعزامی به رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور، برترین‌های پیکارهای انتخابی استان قم حضور خواهند داشت و تمام کشتی‌گیران که مدعی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور هر دو رشته هستند، در این مسابقات حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این رقابت‌ها در سالن کشتی مرحوم سلطان نژاد مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: کشتی قم در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را در مسیر پیشرفت به خود گرفته است و برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، نفرات برتر تیم‌های اعزامی استان قم در پیکارهای انتخابی مورد نظر هستند.

وی تصریح کرد:‌ در پیکارهای انتخابی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی مردان بزرگسال کشور، کشتی‌گیران پنج باشگاه فعال استان قم حضور داشتند و برای کسب سهمیه تلاش کردند.

وزیری افزود: زمان برگزاری هر یک از پیکارهای کشتی قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون کشتی از اواخر مهرماه اعلام شده است و این مسابقات در شهرهای مختلف کشورمان به انجام می‌رسد که قم میزبان رقابت‌های رشته فرنگی رده سنی جوانان است و تیم جوانان رشته آزاد قم نیز امروز راهی رقابت‌های رده سنی جوانان قهرمانی کشور در اصفهان می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 290

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/290/نفرات-مستعدی-کشتی-انتخابی-قم-شناخته-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir