کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستين حضور 2 نماينده فوتسال قم در ليگ برتر ايران / شهرآورد قمي‌ها در هفته هفتم

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1396 ساعت 16:30

قم نیوز: فوتسال استان قم براي نخستين بار در تاريخ 19 ساله رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با دو تيم مقابل رقباي ليگ برتري به ميدان مي‌رود.


به گزارش قم نیوز، از امسال فوتسال استان قم دارای دو سهمیه در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران است، افزایش سهمیه‌ای که با موفقیت و درخشش تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نصیب ورزش قم شده است.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای دومین سال متوالی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران به میدان رفت و در حالی که از تجربه مربیگری یکی از بهترین مربیان بومی قم یعنی سیدوحید غیاثی و بازیکنان شاخص فوتسال قم بهره می‌برد، با کسب عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها به لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1396 راه یافت.

 

* قمی‌ها منتظر آغاز فصل جدید لیگ برتر

اکنون فوتسال قم دو نماینده در مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران دارد و قمی‌های علاقمند به فوتسال منتظر روز ششم تیر ماه و آغاز فصل جدید این رقابت‌ها هستند تا هر هفته با حضور در سالن شهید حیدریان قم تماشاگر و بیننده بازی‌های خانگی نمایندگان قم باشند.

این در حالی است که هنوز خبر دقیقی از آخرین وضعیت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای حضور در لیگ جدید فوتسال باشگاه‌های برتر کشور نیست و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز بعد از نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر منتظر تامین منابع مالی خود است تا در لیگ حضور یابد.

 

* هفته نخست: پذیرایی یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران از گیتی‌پسند و مقاومت

بر اساس برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران، در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم روز چهارشنبه هفتم تیر ماه در دیداری خانگی میزبان و پذیرای قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال یعنی تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود، تیمی که فصل گذشته دو بار در دیدارهای رفت و برگشت در قم و اصفهان به آن باخته است.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز در هفته نخست لیگ برتر باید روز پنجشنبه هشتم تیر ماه میزبان تیم فوتسال مقاومت قرچک نایب‌قهرمان لیگ دسته اول باشد، تیمی که در مرحله گروهی و نهایی فصل اخیر لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دو بار به آن باخته و یک تساوی و یک برد نیز مقابل این تیم به دست آورده است.

 

* هفته دوم: میزبانی آتلیه‌ از ارژن / یاسین در میهمانی شهروند

در هفته دوم بازی‌‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران در روز سه‌شنبه 13 تیر ماه، تیم یاسین‌پیشرو قم در نخستین دیدار خارج از خانه خود باید در میهمانی تیم فوتسال شهروند ساری به میدان برود، تیمی که در فصل قبل در قم آن را شکست داد اما در شهر ساری برابر این تیم نتیجه را واگذار کرد.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم قم نیز باید در دومین هفته بازی‌های این فصل، دومین دیدار خانگی خود را در مقابل تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس انجام بدهند، در حالی که نماینده فوتسال استان فارس اخیرا به دنبال رفع مشکلات مالی برای حضور موفق در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال است.

 

* هفته سوم: رویارویی یاسین‌ با قهرمان آسیا / آتلیه در میهمانی دبیری

مسابقات هفته سوم از نیم‌فصل نخست از روز یکشنبه هجدهم تیر ماه آغاز می‌شود و یاسین‌پیشرو قم سه‌شنبه 20 تیر ماه دومین بازی خانگی خود را برابر قهرمان لیگ‌های شانزدهم و هفدهم یعنی تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌کند، در حالی که تیم تاسیسات با دو بازیکن قمی یعنی علیرضا وفایی و مسلم اولاد قباد مقابل نماینده فوتسال قم قرار می‌گیرد.

14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار همزمان هفته سوم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم آتلیه‌طهران قم باید نخستین بازی خارج از خانه خود را در میهمانی تیم دبیری تبریز روز دوشنبه 19 تیر ماه انجام بدهد، تیمی که قهرمان لیگ پانزدهم شده است.

 

* هفته چهارم: جدال آتلیه با فرش‌آراء / یاسین در خانه آذرخش

بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر ایران روز جمعه 23 تیر ماه در شهرهای تبریز، ساری، قم، تهران، بندرعباس و ساوه به انجام می‌رسد و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال برابر تیم فرش‌آراء مشهد به میدان خواهد رفت.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته چهارم باید یک دیدار خارج از خانه را در جنوب ایران برابر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برگزار کند، در حالی که نماینده فوتسال قم در فصل قبل تیم آذرخش را در قم گلباران کرد و در بازی برگشت در میهمانی این تیم شکست خورد.

 

* هفته پنجم: رویارویی آتلیه با مس / جنگ یاسین با قمی‌های شهرداری ساوه

در هفته پنجم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ تیر ماه، شهرهای شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، اهواز و قم میزبان هفت بازی حساس هستند و در شهر تبریز تیم مس سونگون ورزقان با بازیکنان مطرح خود از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم میزبانی خواهد کرد.

در این هفته تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم باید به مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه برود، در حالی که بازی رفت آنها در لیگ هجدهم در ساوه بدون گل مساوی شد و بازی برگشت به دلیل کناره‌گیری نماینده قم به انجام نرسید و سه بر صفر به نفع رقیب ساوه‌ای شد، ضمن اینکه هدایت تیم شهرداری ساوه را محسن حسن‌زاده مربی اهل قم بر عهده دارد.

 

* هفته ششم: آتلیه به اهواز می‌رود / پذیرایی یاسین از مقاومت قرچک

در هفته ششم بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر در روز جمعه ششم مرداد ماه تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم باید در دیداری خارج از خانه برابر میزبان مطرح و مدعی خود یعنی حفاری اهواز به میدان برود، در حالی که اهوازی‌ها در فصل قبل جزو پنج تیم بالای جدول رده‌بندی بودند.

دومین نماینده فوتسال استان قم در لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور یعنی یاسین‌پیشرو باید در ششمین مسابقه این فصل خود در میهمانی تیم قهرمان فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران یعنی مقاومت قرچک به میدان برود، تیمی که بالاتر از آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر راه یافته است.

 

* هفته هفتم: شهرآورد فوتسال قم با جدال آتلیه و یاسین

دیدارهای هفته هفتم از نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران  جمعه ۱۳ مرداد ماه به انجام می‌رسد و حساس‌ترین بازی فصل برای قمی‌های علاقمند به فوتسال در این هفته برگزار می‌شود، دیداری که شهرآورد قمی‌ها به شمار می‌رود و بین یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران قم به انجام خواهد رسید.

مسابقه‌ای که در آن قطعا بازیکنان شاخص و مستعد فوتسال قم در ترکیب دو تیم لیگ برتری از یک شهر، برای نشان دادن استعداد و توانمندی خود به میدان می‌روند و حتی ممکن است که با برخی حواشی و حساسیت‌های کاذب برای تماشاگران حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم همراه باشد.

 

* هفته هشتم: یاسین در خانه دبیری / آتلیه میزبان مقاومت البرز

بازی‌های هشتمین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای روز جمعه بیستم مرداد ماه برنامه‌ریزی شده و در این روز طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در میهمانی قهرمان لیگ پانزدهم یعنی دبیری تبریز به میدان می‌رود.

در این روز سایر دیدارها در شهرهای تبریز، بندرعباس، مشهد، ساوه، قرچک و قم برگزار می‌شود و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نایب‌قهرمان لیگ دسته اول ایران، در دیداری خانگی از ساعت 17 برابر تماشاگران طرفدار خود از تیم فوتسال مقاومت البرز پذیرایی خواهد کرد.

 

* هفته نهم: جدال آتلیه‌طهران با قهرمان لیگ هجدهم / میزبانی یاسین از فرش‌آراء

در هفته نهم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه 27 مرداد ماه 14 تیم لیگ برتری در شهرهای شیراز، اهواز، تهران، قم، ساری، کرج و اصفهان به میدان می‌روند و حساس‌ترین بازی برای فوتسال‌دوستان قمی، دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و گیتی‌پسند اصفهان قهرمان لیگ هجدهم است که در اصفهان به انجام می‌رسد.

اما تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم فرش‌آراء مشهد است، در حالی که یاسین‌پیشرو آخرین بار در خانه خود بازی هفته نخست لیگ هجدهم را با نماینده مشهد مساوی کرد و در دیدار برگشت در سالن شهید بهشتی این شهر به حریف باخته است.

 

* هفته دهم: یاسین در میهمانی مس / آتلیه میزبان شهروند

دهمین هفته بازی‌های لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران روز جمعه سوم شهریور ماه به انجام می‌رسد و تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری خارج از خانه به مصاف نایب‌قهرمان لیگ هفدهم و تیم سوم لیگ هجدهم فوتسال ایران یعنی مس سونگون ورزقان خواهد رفت.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در این هفته میزبان و پذیرای تیم شهروند ساری است، در حالی که دو تیم تا کنون هیچ رویارویی با یکدیگر در تاریخ فوتسال ایران نداشته‌اند و قمی‌های علاقمند به فوتسال در این روز علاوه بر اینکه گوش به اخبار بازی یاسین‌پیشرو در تبریز دارند، بازی جذابی را در قم تماشا خواهند کرد.

 

* هفته یازدهم: میزبانی یاسین از حفاری / آتلیه در خانه تاسیسات

یازدهمین هفته بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر 1396 فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه دهم شهریور ماه به انجام می‌رسد و در حالی که لیگ برتری‌ها در شیراز، قم، بندرعباس، کرج، تهران، اصفهان و ساری به میدان می‌روند، در قم تیم یاسین‌پیشرو میزبان حفاری اهواز خواهد بود.

اما بی‌شک جدال آتلیه‌طهران قم با تاسیسات دریایی تهران در سالن اختصاصی فدراسیون هندبال از جذابیت‌های بالایی برخوردار است، زیرا بازیکنان قمی تیم تاسیسات یعنی علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد با هدایت بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان در مقابل نماینده شهر خود قرار می‌گیرند.

 

* هفته دوازدهم: قمی‌ها نظاره‌گر جدال یاسین با ارژن / جنگ آتلیه با آذرخش

در هفته دوازدهم از بازی‌های دور رفت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه ۱۷ شهریور ماه تیم یاسین‌پیشرو قم در خانه خود میزبان تیم لبنیات ارژن فارس خواهد بود، در حالی که نماینده قم سال گذشته در لیگ هجدهم هر دو بازی رفت و برگشت را از ارژن در قم و شیراز برده است.

در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم، تیم فوتسال آتلیه‌طهران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس خواهد کرد، در حالی که بندرعباسی‌ها سال گذشته در قم طعم شکستی سنگین را چشیده‌اند و خاطره‌ خوشی از بازی در قم ندارند.

 

* هفته سیزدهم:مصاف آتلیه با شهرداری ساوه / جدال یاسین با مقاومت البرز

سرانجام نوبت به هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز جمعه ۲۳ شهریور ماه رسید و تیم آتلیه‌طهران قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتسال شهرداری ساوه و یاران محسن حسن‌زاده سرمربی قمی این تیم خواهد بود، مسابقه‌ای که با توجه به حضور جمع زیادی از قمی‌ها در کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود و شاید با حاشیه نیز همراه باشد.

اما تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته پایانی نیم‌فصل به میهمانی مقاومت البرز می‌رود، تیمی که در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته توانست در سالن‌های شهید حیدریان قم و انقلاب کرج آن را شکست بدهد و 6 امتیاز کامل از این تیم بگیرد و بازی‌های جذابی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 49444

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49444/نخستين-حضور-2-نماينده-فوتسال-قم-ليگ-برتر-ايران-شهرآورد-قمي-ها-هفته-هفتم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir