کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سریال تلخ توهین به خبرنگاران قم ادامه دارد

توهین روابط عمومی اداره کل مالیاتی قم

19 تير 1396 ساعت 18:33

قم نیوز: سریال تلخ توهین به خبرنگاران در قم ادامه دارد و این بار قسمت دیگری از آن به کارگردانی روابط عمومی اداره کل مالیاتی قم رقم خورده است.


به گزارش قم نیوز، سریال تلخ توهین به خبرنگاران در قم ادامه دارد و هر از چند گاهی قسمتی دیگر از آن رقم می خورد. 

روابط عمومی های ادارات و سازمان ها، کارگردان اکثر قسمت های این سریال تلخ هستند و این بار هم روابط عمومی اداره کل مالیاتی، اهانت دیگری به خبرنگاران را رقم زده است.

صبح امروز، تعدادی از خبرنگارها و  عضو هیات مدیره خانه مطبوعات قم از نشست خبری مدیرکل امورمالیاتی اخراج شده اند و  روابط اداره کل مالیاتی قم تعدادی از خبرنگارهای حاضر در جلسه را دقایقی قبل از شروع نشست خبری از سالن کنفرانس بیرون کرده است.

وی که به تازگی در این سمت مستقر شده است، ظاهرا فهرست سیاهی از رسانه ها در دست دارد که نباید آنها را به نشست های خبری دعوت کند. این در حالی است که چند هفته قبل این روابط عمومی با ارسال ایمیل یا تماس با رسانه ها، خواستار مشخصات آنها شده بود، اما هنگام دعوت برای نشست مطبوعاتی مدیرکل امور مالیاتی استان قم، از آن فهرست سیاه دعوت کرده است.

به نظر می رسد این فهرست سیاه که به دست مدیر تازه کار روابط عمومی مالیاتی قم رسیده است، منشأ توهین به خبرنگاران بوده است، حال سوال این است که چه فرد یا جریانی  لیست سیاه برای روابط عمومی این اداره دولتی پیشنهاد کرده است؟

برکناری مدیر روابط عمومی مالیاتی قم در این شرایط بدیهی به نظر می رسد زیرا وی در زمینه انتشار آگهی نیز براساس خط مشی ای گزینشی عمل می کند، اما به غیر از برکناری، به نظر می رسد عذرخواهی مدیرکل مالیاتی استان قم از خبرنگاران نیز ضروری باشد.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 50677

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/note/50677/سریال-تلخ-توهین-خبرنگاران-قم-ادامه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir