کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با نیمه شعبان؛

«شیخ زکزاکی» به عنوان مهدی یاور سال معرفی می‌شود

خبرگزاری مهر , 17 ارديبهشت 1396 ساعت 16:12

قم نیوز: مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری طرح مهدی یاور سال در ایام نیمه شعبان از انتخاب شیخ زکزاکی به عنوان مهدی یاور نمونه امسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در سالن جلسات ساختمان اداری جمکران برگزار شد، با اشاره به حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این مسئله نقش برجسته مسجد جمکران را در حوزه فرهنگی نشان می‌دهد که با فعالیت گسترده در این حوزه می‌توان فرهنگ طیف وسیعی از مردم را تحت تأثیر قرار داد.

مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل مسجد مقدس جمکران  به برنامه ریزی طرح مهدی یاور سال اشاره کرد و گفت: در این طرح شخصی که در طول سال فعالیت های مهدوی داشته است به عنوان مهدی یاور سال  معرفی شده و لوح مسجد به وی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شیخ حسن نصر الله به عنوان مهدی یاور سال مطرح شد، تاکید کرد: امسال هم از عالم مجاهد شیخ زکزاکی با حضور خانواده ایشان به عنوان مهدی یاور نمونه سال تجلیل خواهد شد.

هاشمی  با تأکید بر اینکه امکانات برای استقرار خبرنگاران در این ایام در مسجد مقدس جمکران فراهم شده است، بیان کرد: فراخوانی برای حضور گروه‌های رسانه‌ای برنامه ساز زده شده است که می‌توانند مراجعه کنند و بعد از بررسی‌های لازم برای حضور در مسجد مقدس جمکران و تهیه برنامه‌های تلویزیونی در شب نیمه شعبان جمکران نیازهای اولیه آنها تأمین می‌شود.

مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره اینکه موکب مسجد مقدس جمکران در ورودی بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر شده است، بیان کرد: در شب‌های قدر هم سحری دراین موکب توزیعی می‌شود که مردم پس از حضور در عزاداری های شب قدر از سحری محروم نشوند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسائل سیاسی مسئله فرهنگی را تحت شعاع قرار بدهد، بیان کرد: مهدویت نباید تحت شعاع انتخابات قرار بگیرد، حضور زائرانی که از کیلومترها دورتر برای حضور در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور پیدامی کنند نباید نادیده انگاشته شود.

    انتهای پیام / 137


کد مطلب: 47815

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47815/شیخ-زکزاکی-عنوان-مهدی-یاور-سال-معرفی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir