کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات شنا گرامیداشت روز دانش‌آموز در قم

خبرگزاری فارس , 10 آبان 1395 ساعت 9:00

قم نیوز: رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مسابقات شنا گرامیداشت روز دانش‌آموز در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مسعود حسین‌جمال گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز سیزدهم آبان به عنوان روز دانش‌آموز، هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در نظر دارد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قم یک دوره مسابقات شنا به این مناسبت برگزار کند.

وی با اشاره به شرایط، ضوابط و مدارک مورد نیاز برای حضور علاقمندان در این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی 6 تا 7 سال با حضور شناگران متولد سال‌های 1388 و 1389 در ماده 25 متر کرال سینه به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: شناگران رده‌های سنی هشت تا 10 سال که متولد سال‌های 1385 تا 1387 هستند در رشته‌های 50 متر کرال سینه، 50 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 50 متر قورباغه برای تعیین نفرات اول تا سوم به انجام می‌رسد.

وی بیان کرد: شناگران رده‌های سنی 11 تا 12 سال به عنوان متولدین سال‌های 1383 و 1384 در این دوره از مسابقات برای به دست آوردن مقام‌های برتر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیأت شنا، شیرجه و واترپلو در مواد 100 متر کرال سینه، 50 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه به رقابت می‌پردازند.

حسین‌جمال یاد آور شد: چهارمین رده سنی که برای علاقمندان به شرکت در مسابقات شنا گرامیداشت روز دانش‌آموز در نظر گرفته شده، مسابقات در رده سنی 13 تا 14 سال است و متولدین سال‌های 1381 و 1382، در مواد 100 متر کرال سینه، 100 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه به آب می‌زنند.

وی همچنین به شرایط برگزاری این دوره از مسابقات برای دانش‌آموزان شناگر اشاره کرد و افزود: هر شناگر می‌تواند حداکثر در دو ماده برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازد، ضمن اینکه تمامی مسابقات این دوره به شکل نهایی برای تعیین برترین‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ابراز کرد: امتیازات این دوره از مسابقات به صورت اول تا هشتم محاسبه می‌شود، ضمن اینکه در پایان مسابقات شنا قهرمانی دانش‌آموزان قم به مناسبت سیزدهم آبان‌ماه روز دانش‌آموز، به نفرات اول تا سوم هر ماده حکم و مدال اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای حضور شناگران علاقمند در این رقابت‌ها، یاد آور شد: گواهی تحصیل عکس‌دار یا شناسنامه عکس‌دار شناگر باید ارائه شود، ضمن اینکه برای شناگران غیر محصل در رده‌های سنی 6 و 7 سال، همراه داشتن اصل شناسنامه شناگر و ولی اجباری است.

حسین‌جمال با تاکید بر لزوم ارائه بیمه ورزشی سال 95 توسط تک تک شناگران حاضر در این دوره از مسابقات، بیان کرد: همچنین هر شناگر باید معرفی‌نامه یکی از استخرهای استان را داشته باشد و مدیریت آن استخر مواد مورد مسابقه هر شرکت‌کننده را در معرفی‌نامه قید کند، ضمن اینکه مربی یا سرپرست برای شناگر مشخص کند و معرفی‌نامه باید دارای مهر استخر باشد.

وی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، بیان کرد: پسران شناگر روز پنجشنبه بیستم آبان ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند اما رقابت‌های بخش دختران روز جمعه چهاردهم آبان در استخر فرهنگیان قم برگزار می‌شود و تمامی افراد اعم از شناگران و همراهان با توجه به آغاز رقابت‌ها از ساعت 8 صبح باید 30 دقیقه زودتر در استخر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43099

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43099/برگزاری-مسابقات-شنا-گرامیداشت-روز-دانش-آموز-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir