کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سوی نشر اسراء صورت گرفت:

ارائه 140 عنوان اثر آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآن قم

خبرگزاری فارس , 1 مرداد 1392 ساعت 11:14

قم نیوز: مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت قم گفت: نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت 140 عنوان اثر آیت‌الله جوادی آملی را عرضه کرده است.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد مختاری با اشاره به کتاب‌های نشر اسراء اظهار کرد: نشر اسراء آثار آیت‌الله جوادی آملی را عرضه می‌کند و کتاب‌های عرضه شده نشر اسراء در نمایشگاه قرآن به 140 عنوان می‌رسد و در موضوعات متعددی از جمله عرفان، نهج‌البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن است.

مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت تفسیر تسنیم را از جمله آثار قرآنی عرضه شده از سوی این انتشارات دانست و افزود: تاکنون 29 جلد از تفسیر تسنیم منتشر شده که تا سوره اعراف را شامل می‌شود.

وی با اشاره به کتاب‌های جدید نشر اسراء گفت: جلدهای 28 و 29 تفسیر تسنیم، عمل عرفانی در پرتو علم وحیانی، کوثر کربلا و حوزه و روحانیت از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی منتشر شده‌اند.

مختاری کتاب مفاتیح الحیات را از کتاب‌های پرفروش این انتشارات دانست و افزود: کتاب مفاتیح الحیات که سبک زندگی اسلامی را معرفی می‌کند تاکنون 130 نوبت منتشر شده است.

وی با اشاره به عرضه محصولات چند رسانه‌ای در غرفه نشر اسراء اظهار کرد: از روز دوشنبه سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌های سخنرانی‌ها و آثار آیت‌الله جوادی آملی در غرفه نشر اسراء عرضه خواهد شد.

مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت با اشاره به آثار شاخص این انتشارات گفت: کتاب تفسیر انسان به انسان، زن در آیینه جمال و جلال از جمله کتاب‌های شاخص نشر اسراء است.

وی گفت: همچنین تاکنون 18 جلد از تفسیر موضوعی آیت‌الله جوادی آملی منتشر شده است.



انتهای پیام/122


کد مطلب: 15469

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15469/ارائه-140-عنوان-اثر-آیت-الله-جوادی-آملی-نمایشگاه-قرآن-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir