کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم خبر داد

تست‌گیری از والیبالیست‌های نوجوانان قم برای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس , 26 خرداد 1396 ساعت 22:18

قم نيوز: رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم از تست‌گیری و تمرین گزینشی برای انتخاب بهترین‌های رده سنی نوجوانان والیبال قم به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.


به گزارش قم نيوز، سیدابوالفضل احمدی امروز، اظهار کرد: امسال نیز تیم‌های رده‌های سنی پایه قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند و نخستین اعزامی که در این زمینه انجام می‌شود، اختصاص به تیم رده سنی نوجوانان قم دارد و به همین منظور برای گزینش بهترین‌های این رده سنی برنامه‌ریزی شده است.

وی یاد آور شد: فراخوان عمومی به تمام باشگاه‌ها، مربیان و خانواده بزرگ والیبال انجام شده تا با توجه به در پیش بودن مسابقات والیبال نوجوانان دسته دوم کشور، تمرین انتخابی به منظور شناسایی بهترین‌های این رده سنی در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه برگزار شود.

رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم بیان کرد: سنجش و تست‌گیری از بازیکنان مستعد رده سنی نوجوانان والیبال قم از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز یکشنبه آینده به میزبانی سالن ورزشی غدیر قم برگزار می‌شود تا یک تیم خوب و منسجم به نمایندگی از قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابد.

وی با اشاره به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای والیبالیست‌های علاقمند به حضور در این تست‌گیری، خاطرنشان کرد: والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 به بالا دارای شرایط حضور در این انتخابی هستند و بلافاصله بعد از این گزینش، اردوی اصلی تیم نوجوانان قم تشکیل می‌شود.

احمدی در ادامه به معرفی میزبان و شرایط مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از سوی فدراسیون والیبال اشاره و بیان کرد: سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبان و شرایط رقابت‌های رده سنی نوجوانان پسر کشور در دسته‌های اول تا سوم را اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در دسته‌های اول، دوم و سوم به شکل همزمان بعد از ماه مبارک رمضان  دقیقا از 21 تا 27 تیر ماه به ترتیب به میزبانی هیأت‌‌ والیبال استان‌های قزوین، زنجان و البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 49679

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49679/تست-گیری-والیبالیست-های-نوجوانان-قم-قهرمانی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir