کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

صبای قم در خانه برابر فولاد متوقف شد

خبرگزاری فارس , 13 اسفند 1395 ساعت 21:00

قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هشتمین هفته دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم فولاد خوزستان در خانه متوقف شد.


به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در مسابقه خانگی بیست و سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدالی انتقامی با فولاد خوزستان داشت زیرا در بازی نیم‌فصل نخست در اهواز به این تیم باخته بود اما در قم از پس فولادی‌ها بر نیامد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور چهار نماینده ایران در فصل 2017 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا با دو هفته فاصله نسبت به هفته قبل از عصر امروز جمعه سیزدهم اسفند ماه پیگیری شد و صبا در قم برابر فولاد خوزستان به میدان رفت، دیداری که در آن ابوالقاسم دهنوی را به دلیل محرومیت و میثم مجیدی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت.

کادر فنی تیم صبای قم در این دیدار از محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، سیدامید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، میلاد ابطحی، سیدمهدی حسینی، امید جهانبخشی، کیوان امرایی و مهرداد بایرامی به عنوان 11 بازیکن اصلی در دیدار با فولاد استفاده کرد.

همچنین تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری که مهرداد طهماسبی و وحید طالب‌لو دو دروازه‌بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با ترکیب احسان مرادیان، ایوب والی، محمد اهل‌شاخه، یوسف وکیا، سینا مریدی، حمید بوحمدان، محمود مطلق‌زاده، میثم دورقی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری به میدان آمد.

این بازی یکی از دیدارهای حساس صبای قم در خانه خود برابر تیم میانه‌ جدولی فولاد خوزستان بود، دیداری که در آن تیم‌های رده‌ نهمی فولاد خوزستان و رده چهاردهمی صبای قم در مقابل یکدیگر به میدان رفتند تا شاگردان عبدالصمد مرفاوی شکست در بازی نیم‌ فصل نخست لیگ را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با وجود حملات دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

مصاف صبای قم و فولاد خوزستان در یکی از دیدارهای هفته هشتم دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به قضاوت رضا مهدوی در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی بدون گل انجامید تا صبا با این تساوی 21 امتیازی شده و در مکان چهاردهم باقی بماند و فولاد نیز با 29 امتیاز رتبه نهم جدول را حفظ کند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46609

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46609/صبای-قم-خانه-برابر-فولاد-متوقف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir