کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز نام نویسی آموزش زبان در موسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی

خبرگزاری حوزه نیوز , 5 دی 1395 ساعت 13:30

قم نیوز: موسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه از بین طلاب علاقه مند به یادگیری زبان های خارجی برای ترم زمستان ۹۵ دانش پژوه می پذیرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علوی معاون آموزش موسسه زبان و فرهنگ شناسی در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»،  با اشاره به ضرورت یادگیری زبان های زنده دنیا برای طلاب و مبلغین حوزه گفت: با توجه به رسالت جهانی جامعه المصطفی العالمیه در حال حاضر 10 زبان در موسسه در حال آموزش می باشد که در صورت اقبال طلاب آمادگی افزایش تعداد زبان های دیگر نیز وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 250 زبان آموز در موسسه در حال فراگیری زبان های انگلیسی، عربی، روسی، فرانسه، ترکی استانبولی، اندونزیایی ، کره ای و ژاپنی هستند و به زودی دوره های زبان آلمانی و اردو نیز آغاز خواهند شد.

معاون آموزش موسسه زبان و فرهنگ شناسی بیان داشتند: موسسه زبان و فرهنگ برای ترم زمستان 95 در دو شیفت صبح و عصر در دوره های انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی، اندونزیایی و کره ای ثبت نام بعمل می آورد که علاقه مندان می توانند تا 16 دی ماه 1395 برای ثبت نام و تشکیل پرونده به موسسه زبان و فرهنگ شناسی مراجعه نمایند.

وی افزود: این دوره ها مختص طلاب  اعم از ایرانی و غیر ایرانی می باشد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37746146 تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است مکان ثبت نام : خیابان ارم ، جنب پاساژ قدس، موسسه زبان و فرهنگ شناسی می باشد.

خواهران علاقه مند به زبان کره ای نیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 09384344825 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44926

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44926/آغاز-نام-نویسی-آموزش-زبان-موسسه-فرهنگ-شناسی-المصطفی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir