کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خبر داد:

اختصاص وام 100 میلیون تومانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

26 تير 1392 ساعت 10:33

قم نیوز: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به متقاضیان واجد شرایط وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد پرداخت می‌شود.


 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، محمدرضا قدسی از اختصاص وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله برای نوسازی ناوگان اتوبوسی برون شهری استان قم خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ارائه برگ درخواست نسبت به نوسازی وسیله نقلیه خود با شرایط اعلام شده اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه اختصاص وام صرفاً مشروط به اسقاط اتوبوس فرسوده است، گفت: اتوبوس‌هایی شامل این طرح می‌شوند که حداقل در یک سال گذشته 20 هزار کیلومتر کارکرد و یا 50 سرویس در کارنامه خود داشته باشند.
 
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اضافه کرد: پس از ارائه مدارک و مستندات لازم و احراز مالکیت خودرو فرسوده و مطابقت کامل آن با مشخصات مندرج در فهرست اتوبوس‌های فرسوده مورد نظر متقاضی، وی برای طی مراحل اخذ وام به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: مالک اتوبوس فرسوده تا قبل از تحویل خودروی جایگزین از سوی شرکت، ملزم به اسقاط اتوبوس فرسوده نیست و باید 15 روز قبل از تحویل خودرو نسبت به انجام مراحل اسقاط اتوبوس فرسوده خود اقدام کند.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15298

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15298/اختصاص-وام-100-میلیون-تومانی-نوسازی-ناوگان-حمل-نقل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir