کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد

پيگيري پروژه مطالعات نظام‌سازي قرآني

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1396 ساعت 13:10

قم نیوز: رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن گفت: پروژه مطالعات نظام‌سازي قرآني در دستور كار است كه اوايل سال 97 حداقل سه جلد كتاب در اين زمينه منتشر مي‌‌شود.


به گزاش قم نیوز، حجت‌الاسلام صادق یوسفی‌مقدم در قم، با بیان اینکه پروژه مطالعات نظام‌سازی قرآنی به عنوان موضوع مهم در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: مصاحبه‌های نخبگانی از جمله محورهای  این پروژه است که در این بخش مصاحبه با شخصیت‌های علمی مانند آیت‌الله جوادی آملی، نخبگان علمی، شاگردان شخصیت‌ها و اساتید و متخصصان علوم انسانی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های علمی برگزار می‌شود که در این نشست‌ها امکان گفت‌وگو بر اساس اظهار نظرهای علمی فراهم می‌شود.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه در نظر داریم گفت‌وگو و نشست‌های علمی پروژه مطالعات نظام‌سازی قرآنی اوایل سال 97 به نتیجه برسد گفت: اکنون طرح این پروژه به تصویب رسیده و کار کلید خورده است و در سال آینده حداقل سه جلد کتاب در زمینه این پروژه منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای اصل ولایت فقیه استوار است و خرده نظام‌هایی مانند نظام سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... باید منطبق با نظام کلی باشد و مهم این است که مبانی این نظام‌ها در کشور از قرآن استخراج شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52053

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52053/پيگيري-پروژه-مطالعات-نظام-سازي-قرآني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir