کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

فوتسالیست‌های قم برابر آذرخش بندرعباس صف‌آرایی می‌کنند

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 18:33

قم نیوز: فوتسالیست‌های قم در سومین مسابقه خود از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم آذرخش بندرعباس صف‌آرایی می‌کنند.


به گزارش قم نیوز، در حالی که استارت دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز زده می‌شود اما فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم 27 تیر ماه در دیداری حساس به مصاف آذرخش بندرعباس می‌روند.

این در حالی است که تیم فوتسال هیأت‌ قم در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود تیم تاسیسات دریایی تهران تن به شکست داد و در جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم هم اکنون از دو مسابقه خود بدون امتیاز است و در جمع چهار تیم پائین جدول قرار دارد.

تیم فوتسال هیأت‌ قم در هفته نخست بازی‌ها به دلیل آماده نبودن سالن شهید حیدریان قم برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به میدان نرفت، اما در هفته‌ دوم با نتیجه دو بر صفر به تیم شهروند ساری باخت و در هفته سوم با حساب چهار بر سه مغلوب تیم تاسیسات دریایی تهران شد.

اکنون نوبت به هفته چهارم بازی‌های لیگ نوزدهم رسیده که با جدال تیم‌های شهروند ساری و گیتی‌پسند اصفهان آغاز می‌شود و در یکی از 6 دیدار همزمان روز سه‌شنبه 27 تیر ماه، در تیم فوتسال هیأت‌ قم برابر تیم آذرخش بندرعباس دومین دیدار خارج از خانه این فصل را انجام می‌دهد.

شاگردان ابوالفضل ثانی و محمد قاسمی در نخستین دیدار خارج از خانه خود از نوزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم شهروند دو بر صفر باخته‌اند و با انگیزه‌ای فراوان برای کسب نخستین امتیاز این فصل برابر نماینده هرمزگان قرار می‌گیرند.

تیم هیأت‌ قم در هفته سوم رقابت‌ها بازی قابل قبولی را در مقابل تیم قدرتمند و پرمهره تاسیسات دریایی تهران به نمایش گذاشت و اگر کمی خوش‌شانس بود شاید از این دیدار خانگی با حداقل امتیاز خارج می‌شد اما چند بار تیر دروازه و در چند موقعیت نیز کم‌دقتی بازیکنان این تیم مانع از فروپاشی دروازه تاسیسات و امتیازگیری نماینده قم شد.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 50893

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50893/فوتسالیست-های-قم-برابر-آذرخش-بندرعباس-صف-آرایی-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir