کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم اعلام کرد

کاهش ۱۱ درصدی آمار طلاق در ۴ ماه نخست سال جاری در قم

خبرگزاری تسنیم , 22 مرداد 1396 ساعت 12:15

قم نیوز: مدیرکل ثبت‌احوال استان قم گفت: خوشبختانه در ۴ ماه نخست سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، ۱۱۱ مورد کاهش طلاق در استان ثبت‌شده و از یک هزار و ۳۰ مورد طلاق به ۹۱۹ مورد کاهش داشته‌ایم.


به گزارش قم نیوز، خلیل مرادی در قم، با اشاره به میزان مراجعه مردمی به ثبت‌احوال در کشور اظهار داشت: سازمان ثبت‌احوال با توجه به میزان مراجعات مردمی آن‌یک سازمان حاکمیتی محسوب شده و هم‌پایه دانشگاه علوم پزشکی در حال ارائه خدمات است.

وی مراجعه به ثبت‌احوال در همه دوره‌های زندگی یک فرد از تولد تا پس از مرگ را مورد توجه قرار داد و افزود: این اداره کل وضعیت شکلی و هویت یک فرد را در زمان تولد تا پس از مرگ ترسیم می‌کند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم به بررسی آمار وقایع حیاتی استان پرداخت و تصریح کرد:متأسفانه باید اعلام کنیم که در 4 ماه نخست سال جاری از سال گذشته 226 مورد تولد کمتر در استان ثبت‌شده که نشانه حرکت جامعه به‌سوی میان‌سالی است.

وی تعداد وفات ثبت‌شده در 4 ماه نخست سال 95 را یک هزار و 840 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با ثبت 141 مورد فوتی بیشتر در 4 ماه اول سال جاری، تعداد وفات ثبت‌شده از یک هزار 840 نفر به یک هزار 981 مورد افزایش‌یافته است.

مرادی با ابراز تأسف از کاهش میزان ازدواج‌های ثبت‌شده در استان ابراز کرد: در 4 ماه نخست سال گذشته سه هزار و324 مورد ازدواج در دفاتر ثبت‌اسناد استان ثبت‌شده که در 4 ماه نخست سال 96 متأسفانه به دو هزار و 946 مورد رسیده که 378 مورد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم همچنین از کاهش 11 درصدی آمار طلاق در 4 ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در 4 ماه نخست سال 96 نسبت به سال 95، 111 مورد کاهش طلاق در استان ثبت‌شده و از یک هزار و 30 مورد طلاق به 919 مورد کاهش داشته‌ایم.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52233

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52233/کاهش-۱۱-درصدی-آمار-طلاق-۴-ماه-نخست-سال-جاری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir