کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوبانده شدن جاده کهک باید در دستور کار قرار گیرد

19 شهريور 1391 ساعت 11:40

قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهرستان قم خواستار دوبانده شدن جاده بخش کهک به عنوان قطب گردشگری قم شد.


به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش کهک به دلیل آب و هوای خوبی که دارد در فصول مختلف سال به خصوص فصل بهار و تابستان مورد استقبال گسترده شهروندان قمی قرار گرفته و رفت و آمد بسیار زیادی را در جاده این بخش شاهد هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه جاده بخش کهک بسیار باریک و دارای نقاط حادثه خیز فراوانی می باشد، هر هفته به خصوص در روزهای پنج شنبه و جمعه که پیک ترافیک در این جاده می باشد، شاهد بروز حوادث دلخراشی در نقاط مختلف بخش کهک هستیم.

نماینده قم در شورای عالی استان ها اضافه کرد: مسوولین باید هر چه سریعتر نسبت به رفع این معضل تمهیدات لازم را بیندیشند تا هم شهروندان قمی سفری ایمن داشته باشند و هم ساکنین روستاهای حاشیه جاده بتوانند با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهند.

قاسمی تصریح کرد: بعد از احداث جاده پردیسان – ورجان حجم ترافیک از روی جاده های عبوری از روستاهای خورآباد و صرم برداشته شد، ولی روستای ورجان به عنوان محل ادغام دو جاده در کلیه روزها به خصوص ایام پایانی هفته شاهد ترافیک بسیار سنگینی می باشد که این ترافیک خطرات زیادی را برای اتومبیل های عبوری و روستاییان به همراه داشته است تا جایی که در چندین مورد تصادفات منجر به فوت نیز به وقوع پیوسته است.

وی گفت: از مسوولین مربوطه تقاضا داریم که دوبانده کردن این جاده به خصوص از روستای ورجان تا شهر کهک را در دستور کار خود قرار دهند، زیرا بعد از شهر کهک جاده دسترسی روستاهای مختلف از جاده اصلی منشعب شده و به دنبال آن بار ترافیک نیز کم می شود.

عضو شورای عالی استان ها تصریح کرد: بخشی از این مسیر که منتهی به شهر کهک می شود دوبانده شده و تنها بخشی از آن یعنی از روستای ورجان تا روستای سیرو نیاز به دوبانده شدن دارد که اگر مسوولین کمی همت نمایند این مسیر نیز تعریض می شود و مردم و مسافران عبوری با خیالی آسوده تر به بخش کهک سفر خواهند کرد.

قاسمی ورجانی افزود: از بخشدار کهک نیز درخواست می کنیم که این پروژه در قالب پروژه های مصوب سفر استاندار به بخش کهک قرار دهد تا انشاالله با نگاه مثبتی که استاندار جدید به بخش های قم دارند، این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8907/دوبانده-شدن-جاده-کهک-باید-دستور-کار-قرار-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir