کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتباليست‌هاي قم همه را اميدوار كردند

نخستين امتياز صباي قم از ليگ آزادگان

خبرگزاری فارس , 17 مرداد 1396 ساعت 21:01

قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان موفق به كسب نخستين امتياز شد.


به گزارش قم نیوز، نماینده فوتبال استان قم در نخستین هفته رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم آلومینیوم سازی اراک به میدان رفت و در پایان با کسب تساوی بدون گل به نخستین امتیاز این فصل دست یافت.

صبای قم که نسبت به بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دست‌خوش تغییرات وسیعی شده، در این دیدار هیچ یک از بازیکنان قبلی را در اختیار نداشت و با ترکیبی متفاوت که اکثر نفرات آن فوتبالیست‌های قمی بودند، برابر میزبان خود به یک امتیاز رسید.

در این دیدار ناصر بختیاری‌زاده مربی فهیم و با دانش فوتبال قم به همراه حسین گنجیان و الله‌ویردی محمدی مربی دروازه‌بان‌ها، روی نیمکت صبای قم بودند و صبا در روزی که اکثر بازیکنان کلیدی خود را به دلیل آماده نبودن کارت بازی در اختیار نداشت تیم آلومینیوم سازی اراک را متوقف کرد.

در ترکیب صبای قم در این دیدار محمدرضا وفایی، داوود بهادری، مجتبی مبینی‌پور، محمد عرب‌خراسانی، حمید پاکیزه، اسامه کاویان‌پور، سجاد کرمان، مسعود ابرقویی، آرش عبدلی، فردین باباجان و حبیب سعادتی برابر تیم آلومینیوم سازی اراک به میدان رفتند.

صبای قم در این دیدار مجموعا خوب و امیدوار کننده ظاهر شد و شاگردان ناصر بختیاری‌زاده با ارائه فوتبالی منطقی و حساب شده، به خوبی تدابیر کادر فنی را در زمین مسابقه به اجرا گذاشتند و در نهایت با کسب یک امتیاز از میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک به قم بازگشتند تا امیدوارتر برای بازی‌های آینده تلاش کنند.

ستاره تیم صبای قم در مصاف هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران، محمدرضا وفایی سنگربان این تیم بود که بارها در مقابل مهاجمان حریف ایستادگی کرد و با عکس‌العمل‌های به موقع خود بارها حریف را ناکام گذاشت، ضمن اینکه در خط دفاعی صبای قم داود بهادری و سیدمجتبی مبینی‌پور با تجربه بازی‌ در لیگ برتر نمایش خوبی داشتند.

در خط میانی صبای قم دوندگی‌های کاپیتان صبای قم یعنی محمد عرب‌خراسانی قابل توجه بود، ضمن اینکه محمدمیلاد آبادی و حمید پاکیزه نیز روز خوبی را پشت‌سر گذاشتند و در دو سمت خط دفاعی صبا، کاویان‌پور و سعادتی برای اطمینان صبا در دفاع امیدوار کننده بودند.

در حالی که صبا در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود نظیر سیدمهدی حسینی، یاسر کرمی، محسن کرمی و چند مهره کلیدی دیگر را در اختیار نداشت، کسب یک امتیاز موجب شد تا فوتبالیست‌های توانمند قم با روحیه‌ بهتری خود را مهیای بازی حساس هفته دوم در قم برابر نفت مسجد سلیمان کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52018/فوتباليست-هاي-قم-همه-اميدوار-كردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir