کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رقم خورد

ششمین باخت خانگی ياسين‌پيشرو قم برابر شهروند ساري

خبرگزاری فارس , 4 اسفند 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: نماینده فوتسال قم در ديداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های ليگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور برابر میهمان خود شهروند ساری تن به شکست داد.


به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری عصر دیروز در مسابقه‌ای عقب افتاد از هفته چهارم دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نماینده ساری به برتری رسید.

این دوازدهمین مسابقه خانگی یاسین‌پیشرو قم در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که در سالن خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برابر تیم شهروند ساری به انجام رسید و در پایان این شاگردان علی رعدی در شهروند بودند که میزبان خود را با نتیجه دو بر یک مغلوب کردند.

نیمه نخست مسابقه یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند و اتفاق خاصی در جریان بازی رخ بدهد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما ۲۰ دقیقه مفید نیمه دوم این دیدار سه بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد و نماینده ساری به برتری دست یافت.

در این دیدار که همچنان بازیکنان اعتصاب کننده یاسین‌پیشرو قم اجازه بازی در جمع شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم یاسین‌پیشرو قم را نداشتند و برخی از آنها از روی سکوهای سالن خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم نظاره‌گر بازی بودند.

گل دوم تیم فوتسال شهروند ساری در فاصله سه ثانیه به پایان این دیدار به ثمر رسید تا شهروند ساری در یکی از مهمترین دیدارهای خارج از خانه خود و البته بعد از سال‌ها که شکست‌های متوالی در قم متحمل می‌شدند با کسب یک برد شیرین و سه امتیاز به کار خود پایان بدهند.

یاسین‌پیشرو قم که پیش از این در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به تیم‌های مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران، حفاری خوزستان، گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز باخته بود، امروز برابر تیم میانه جدولی شهروند ساری ششمین باخت خانگی و یازدهمین شکست این فصل را پذیرفت.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46457

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46457/ششمین-باخت-خانگی-ياسين-پيشرو-قم-برابر-شهروند-ساري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir