کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد:

استقبال گسترده مردم برای شرکت در مسابقه کتابخوانی نماز

خبرگزاری فارس , 29 بهمن 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به استقبال گسترده مردم برای شرکت در مسابقه کتابخوانی نماز گفت: شاهد همدلی گسترده بین دستگاه‌ها در برگزاری این مسابقه بودیم.


به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار پنجشنبه شب در مراسم قرعه کشی مسابقه کتابخوانی نماز که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه کتابخوانی از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: امروز در جامعه شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی هستیم.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: توسعه نماز و استفاده از همه ظرفیت ها از جمله نکات مورد تاکید رهبری است و برگزاری مسابقه کتابخوانی اقدامی در راستای عمل به فرمایشات معظم له بود.

رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به استقبال گسترده مردم برای شرکت در مسابقه کتابخوانی نماز خاطرنشان کرد: شاهد همدلی گسترده بین دستگاه ها در برگزاری این مسابقه بودیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در آینده چنین حرکاتی با شکوه بیشتری برگزار شود، یادآور شد: برندگان این مسابقه از چهارشنبه هفته آینده می توانند با مراجعه به اداره کل اوقاف و امور خیریه جوایز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46367

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46367/استقبال-گسترده-مردم-شرکت-مسابقه-کتابخوانی-نماز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir