کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

افول قدرت داعش نتیجه ایمان به اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است

خبرگزاری فارس , 8 فروردين 1396 ساعت 16:00

قم نیوز: عضو هیئت علمی گروه سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ، افول تدریجی قدرت داعش را نتیجه ایمان به اقتدار جبهه مقاومت اسلامی دانست.


به گزارش قم نیوز، عبدالوهاب فراتی با اشاره به اینکه در حدود یک سال اخیر به تدریج شاهد افول قدرت داعش در منطقه به ویژه کشورهای عراق و سوریه هستیم، اظهار کرد: به لطف الهی امروز دنیا شاهد اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است که در این میان البته ایستادگی و ثبات قدم ایران اسلامی در کنار جبهه مقاومت انکار ناشدنی است.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی در معادلات منطقه غرب آسیا با مشکلات و چالش‌های بسیاری روبه‌رو شده است، گفت: اگرچه کماکان آمریکا حتی در زمان ریاست جمهوری ترامپ از عربستان و آل سعود حمایت می‌کند، اما واقعیت‌های منطقه به ویژه در یمن، سوریه، عراق و بحرین نشان می‌دهد که سعودی‌ها در رسیدن به اهداف و ایده آل‌های خود با شکست مواجه شده‌اند.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم با بیان اینکه شکل گیری و جولان دادن داعش و دیگر گروه‌های تروریستی و تکفیری، نتیجه سیاست‌ها و برنامه‌های غرب و آمریکاست، افزود: با توجه به توفیق‌های اخیر جبهه مقاومت به نظر می‌رسد که بساط داعش ، دیر یا زود به لحاظ خلافت سرزمینی جمع می‌شود اما ایدئولوژی این تفکر ماندگارتر است و چه بسا در آینده در شکل‌های دیگری نمود داشته باشد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46934

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46934/افول-قدرت-داعش-نتیجه-ایمان-اقتدار-جبهه-مقاومت-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir